• Головна
  • На волинському телебаченні джинси менше, ніж у пресі – моніторинг
17:00, 10 вересня 2012 р.

На волинському телебаченні джинси менше, ніж у пресі – моніторинг

Волинський прес-клуб провів медіа-моніторинг регіональних ЗМІ на предмет розміщення політичної джинси. Загалом було проаналізовано 185 публікацій на виборчу тематику в друкованих виданнях, 110 випусків новин на телебаченні і 138 на радіо, 194 повідомлення в інтернет-виданнях.

Результати проведеної роботи показали, що найбільше політичної джинси міститься у друкованих виданнях, найменше – в ефірі місцевих радіо і телебачення.

«На волинському телебаченні традиційно мало джинси. Подібний моніторинг ми проводили і на минулих виборах – ситуація була аналогічною. В пресі, навпаки, найбільше, порівняно з іншими медіа, матеріалів з ознаками замовності.   Контент місцевих інтернет-видань досліджуємо вперше, бо 2007 року вони не були настільки популярними, не мали великої аудиторії. Тепер ситуація змінилася і ці ресурси мають достатньо потужний вплив на виборців, тож ми теж включили їх в моніторинг. За кількістю джинси інтернет-видання посіли друге місце»,  – розповіла «Виборам та ЗМІ» Богдана Стельмах, координатор Волинського прес-клубу.

На волинському телебаченні джинси менше, ніж у пресі – моніторинг, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...