Рекламні тенденції змінюють вектор. На наступний рік Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує ріст рекламних надходжень у всіх напрямках, особливо у інтернеті, на телебаченні, у соцмережах.

Як же рекламодавцю правильно витратити гроші? Які види медійної реклами будуть найефективнішими у 2018 році? Журналістка 0332.ua запитала про це у президента Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексія Погорелова. Він радить використовувати інтегровані комунікації.

- Сьогодні медіа все більше й більше сфокусовуються - іншими словами, аудиторії кожного медіа стають все більш вузькими, - розповідає Олексій Погорелов. - Наприклад, досвідчені люди з непоганими доходами переважно не використовують ТБ як джерело значущої інформації. Натомість відповіді на свої питання вони шукають в профільних джерелах - цифрових чи друкованих спеціалізованих ЗМІ. Тому ефективними є інтегровані комунікації - такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.

Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію.

Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності. Таким чином, у 2018 році роль та професіоналізм людей, які будуть розробляти та "налаштовувати" точність рекламних кампаній будуть грати вирішальну роль для ефективності рекламної кампанії.

Нагадаємо, що на думку експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, ключовим фактором позитивної динаміки ринку в 2018 стане органічне зростання споживання мобільного інтернету як медіа. Спонсорство виросте в основному за рахунок зростання попиту великих рекламодавців на комплексні проекти.

0332.ua

Тенденції: які види медійної реклами будуть найефективніші у 2018 році

Рекламні тенденції змінюють вектор. На наступний рік Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує ріст рекламних надходжень у всіх напрямках, особливо у інтернеті, на телебаченні, у соцмережах.

Як же рекламодавцю правильно витратити гроші? Які види медійної реклами будуть найефективнішими у 2018 році? Журналістка 0332.ua запитала про це у президента Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексія Погорелова. Він радить використовувати інтегровані комунікації.

- Сьогодні медіа все більше й більше сфокусовуються - іншими словами, аудиторії кожного медіа стають все більш вузькими, - розповідає Олексій Погорелов. - Наприклад, досвідчені люди з непоганими доходами переважно не використовують ТБ як джерело значущої інформації. Натомість відповіді на свої питання вони шукають в профільних джерелах - цифрових чи друкованих спеціалізованих ЗМІ. Тому ефективними є інтегровані комунікації - такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.

Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію.

Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності. Таким чином, у 2018 році роль та професіоналізм людей, які будуть розробляти та "налаштовувати" точність рекламних кампаній будуть грати вирішальну роль для ефективності рекламної кампанії.

Нагадаємо, що на думку експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, ключовим фактором позитивної динаміки ринку в 2018 стане органічне зростання споживання мобільного інтернету як медіа. Спонсорство виросте в основному за рахунок зростання попиту великих рекламодавців на комплексні проекти.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)