19:34, 27 грудня 2017 р.
В Україні бум дистанційної торгівлі
Інтернет-реалії 2017 року засвідчили перспективність розвитку дистанційної торгівлі в Україні. Дослідження компанії GFK підтвердили, що 60% населення України – активні інтернет-користувачі, 30% з яких (6,5 млн осіб) регулярно продають або купляють онлайн, - пише Фокус.
«Сьогодні на ринку e-commerce зареєстровано 1,5 млн продавців, розміщено більше 12 млн оголошень і щохвилини додається ще 100 нових», - розповів директор OLX Ukraine & Central Asia Сергій Гапоченко.
Хоча ризик, пов'язаний з передоплатою чи користуванням банківською карткою, існує, користувачів онлайн-торгівлі не меншає. Для покращення якості послуг та створення безпечної площадки для торгівельних відносин, в Україні запроваджують новий формат купівлі в інтернеті. Зокрема OLX Ukraine активно застосовує послугу «OLX доставка», де ризики бути обманутим мінімалізовані.
Перспективність такої послуги очевидна:
- Товарообіг зріс на 7%;
- 58% покупок відправлено в невеликі районні та обласні центри, тоді як в мегаполіси лише 24%;
- Збільшилася кількість покупців у регіонах країни.
«Пропозиція споживацьких товарів швидко росте: за рік в грошовому об’ємі вона збільшилася на 8% у порівнянні з показниками 2016 року», - повідомив Сергій Гапоченко.
Українці переходять на новий формат онлайн-шопінгу, стають більше раціональними, а тенденції e-commerce змінюють правила гри.
Декілька років спостерігається новий тренд в онлайн-покупках – люди відкривають для себе AliExpress, Amazon тощо.
Однак лідером серед торгівельних площадок залишається OLX, адже займає перше місце за рівнем знань потреб покупців – 92,4 % та частотою використання - 77,7%. За кількістю щоденних відвідувань OLX поступається лише Google, Facebook і YouTube.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...