10:10, 5 січня 2018 р.
Реклама у медіа: не для миттєвих продажів, а для іміджу
Минулий рік був досить активний у розвитку інтернет-маркетингу. Змінюються алгоритми взаємодії з рекламою, запустився голосовий пошук, активніше використовуються можливості штучного інтелекту. Ринок швидко розвивається, а нові інструменти дають гарні результати, варто лише слідкувати за трендами та використовувати їх найефективніше. Що ж найкраще спрацює для реклами регіональних бізнесів, яким чином заявити про себе та покращити імідж? Відповідає на ці запитання СЕO інтернет-агентства "Массімо" Максим Нікітін.
"Найперше варто звертати увагу на бізнес та потреби клієнта, які цілі він ставить, плануючи рекламну кампанію, чи то в офлайні, чи то в онлайні, - уточнює маркетолог. – Але якщо узагальнити – найефективнішими інструментами у інтернет-маркетингу цьогоріч будуть – просування у Facebook, Instagram, контекстна реклама Google AdWords та нативна реклама".
Що ж стосується реклами у медіа, Максим Нікітін переконаний, що при вдалому виборі ЗМІ, тематики та акцентів кампанії – можна досягнути чудових результатів.
- Медійну рекламу потрібно використовувати, щоб розповісти про новий продукт, послугу, або й про нову компанію на ринку, - радить маркетолог.
"Як правило, це іміджева реклама, - додає експерт. - І якщо клієнт розміщує на якомусь із сайтів банер і очікує миттєві продажі – це хибний шлях. Проте, якщо рекламується масовий продукт і є інформація, яка стимулює купувати – банер може привести потенційних клієнтів. Але разом з ним мають працювати і інші методи інтернет-маркетингу. Тільки комплексні кампанії дають найефективніші результати".
Додамо, що на думку екс-генерального директора "Microsoft Україна" Надії Васильєвої, найбільш розумною стратегією для просування в інтернеті є комбінування рекламних каналів з подальшим сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через той же Facebook).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...