13:20, 5 січня 2018 р.
Купівля в онлайн: витрати, товари та труднощі торгівлі
Компанія Gemius провела дослідження ecommerce-сектора в Україні, зокрема – купівельних звичок інтернет-аудиторії в країні. Мета дослідження – дізнатися, на які сайти ходять покупці, що і чому купують в онлайні, з якими труднощами стикаються. Результати опублікували Finance.ua.
За результатами дослідження, 55% опитаних у віці від 18 до 69 років здійснюють покупки на українських або зарубіжних сайтах. З них 47% купують в Україні, 23% – за кордоном. Більше половини порівнюють ціни на різних сайтах.
6d021aa2b011e11c166573730dd8237e.jpg
Більшість онлайн-покупців (тих, хто вказав, що робить покупки в інтернеті) використовують сайти інтернет-магазинів, також популярні сайти оголошень, ресурси для порівняння цін і сервіси продажу квитків. Тільки 20% відвідували сайти онлайн-аукціонів, 25% – сайти купонних знижок.
e73fdb071d39145a03d912d3f1b86a5a.jpg
b9448dbfd4bbdc1f31de6e5137892e5e.jpg
Основна причина, чому купують в інтернеті – кращі ціни, зручність, простіше порівнювати пропозиції. Майже половина онлайн-покупців відзначили, що в інтернеті простіше знайти особливі або рідкісні товари, про товари простіше знайти інформацію.
a3959a822da1a5933b4bea117e8bba95.jpg
Основні проблеми, з якими покупці стикаються в онлайні – товар не відповідає очікуванням, про нього опублікована хибна інформація, у нього висока ціна доставки або ж доставка триває занадто довго. 25% стикалися з проблемами в частині повернення і гарантії.
c2f774a2732138aa41345e2d10073f65.jpg
Серед чинників, які могли б мотивувати користувачів частіше купувати в інтернеті: зниження цін на товари і доставку, знижки для онлайн-покупців, швидка доставка, безпечні способи оплати.
207dba3dbc0bb1705b4e84ff073f87db.jpg
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
23:44
6 грудня
ТОП новини
live comments feed...