• Головна
  • «Будь-яка згадка про вашу компанію у медіа — це дуже хороша реклама», - поради інтернет-маркетолога
18:07, 11 січня 2018 р.

«Будь-яка згадка про вашу компанію у медіа — це дуже хороша реклама», - поради інтернет-маркетолога

«Будь-яка згадка про вашу компанію у медіа — це дуже хороша реклама», - поради інтернет-маркетолога

Які формати контенту будуть ефективними для вашої компанії в інтернеті? Як збільшити охоплення? Інтернет-маркетолог Олександр Дуб радить обрати свій тип контенту та в не забуваати про соціальні ініціативи. Про це повідомляє сайт MediaLab.

Будь-який контент потрібно завжди ділити на іміджевий, подієвий, сезонний та розважальний. Наприклад, до Всесвітнього дня серця, можна зробити матеріал із порадами лікаря про те, як подбати про своє серце. Тут ви можете використовувати якісь розіграші. Уже забудьте про те, що клієнт, який придбає товару на 10 тисяч гривень, отримає кепку в подарунок. Це більше не діє. Захоплюйте аудиторію непередбачуваними, оригінальними ідеями.

Сьогодні багато компаній орієнтуються на соціальні ініціативи для бізнесу. Наприклад, Kormotech, компанія, яка виготовляє корми для котів та собак, уже активно працює із соціальною складовою. Окрім головної сторінки, ця компанія також має окрему — Kormotech і Соціум. Тут працівники компанії діляться новинами про свої соціальні ініціативи. Наприклад, повідомляють про те, як передають свої корми тваринам у зону бойових дій або вивозять їх з окупованої території.

Пам’ятайте, що будь-яка згадка про вашу компанію у медіа — це дуже хороша реклама. Тому не забувайте використовувати цікаві інфоприводи. Наприклад, День «Візьми собаку на роботу», — всесвітньо відома акція, коли будь-який працівник компанії може взяти свого домашнього улюбленця на роботу, в Україні започаткувала компанія Kormotech. Попри те, що така акція відбувається лише раз на рік, її точно помітять медіа.

Пам’ятайте, що спілкування з вашими читачами у соцмережах — дуже важлива складова у веденні бізнесу. Наприклад, місяць тому одна київська агенція, яка займається інтернет-маркетингом, отримала негативну оцінку на сторінку клієнта. Працівники компанії не знайшли нічого кращого, аніж почати шантажувати дописувачку, яка залишила негативний відгук. Це — непрофесійно. Проте відповідати на коментарі та відгуки ви обов’язково мусите. Ні в якому разі не видаляйте це та не блокуйте людей, які їх залишають.

Запитайте людей про щось у соцмережах. Вони це люблять. Наприклад, зробіть опитування про те, яке відео для бізнесу ваші читачі вважають найбільш ефективним. Читачі завжди активно відгукуються на такі питання, адже тоді відчувають, що і самі стають частиною вашого бізнесу. А у підведенні до опитування ви можете написати щось на кшталт: додай свій варіант відповіді та напиши про це у коментарі. Таким постом ви точно отримаєте багато вподобань та велике охоплення. Ба більше, ваш допис одразу стане першим у стрічці новин.

Додамо, що на думку екс-генерального директора «Microsoft Україна» Надії Васильєвої, найбільш розумною стратегією для просування в інтернеті є комбінування рекламних каналів з подальшим сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через той же Facebook).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Реклама #інтернет #маркетинг #інтернет-маркетинг #медіа
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...