«Будь-яка згадка про вашу компанію у медіа — це дуже хороша реклама», - поради інтернет-маркетолога

Які формати контенту будуть ефективними для вашої компанії в інтернеті? Як збільшити охоплення? Інтернет-маркетолог Олександр Дуб радить обрати свій тип контенту та в не забуваати про соціальні ініціативи. Про це повідомляє сайт MediaLab.

Будь-який контент потрібно завжди ділити на іміджевий, подієвий, сезонний та розважальний. Наприклад, до Всесвітнього дня серця, можна зробити матеріал із порадами лікаря про те, як подбати про своє серце. Тут ви можете використовувати якісь розіграші. Уже забудьте про те, що клієнт, який придбає товару на 10 тисяч гривень, отримає кепку в подарунок. Це більше не діє. Захоплюйте аудиторію непередбачуваними, оригінальними ідеями.

Сьогодні багато компаній орієнтуються на соціальні ініціативи для бізнесу. Наприклад, Kormotech, компанія, яка виготовляє корми для котів та собак, уже активно працює із соціальною складовою. Окрім головної сторінки, ця компанія також має окрему — Kormotech і Соціум. Тут працівники компанії діляться новинами про свої соціальні ініціативи. Наприклад, повідомляють про те, як передають свої корми тваринам у зону бойових дій або вивозять їх з окупованої території.

Пам’ятайте, що будь-яка згадка про вашу компанію у медіа — це дуже хороша реклама. Тому не забувайте використовувати цікаві інфоприводи. Наприклад, День «Візьми собаку на роботу», — всесвітньо відома акція, коли будь-який працівник компанії може взяти свого домашнього улюбленця на роботу, в Україні започаткувала компанія Kormotech. Попри те, що така акція відбувається лише раз на рік, її точно помітять медіа.

Пам’ятайте, що спілкування з вашими читачами у соцмережах — дуже важлива складова у веденні бізнесу. Наприклад, місяць тому одна київська агенція, яка займається інтернет-маркетингом, отримала негативну оцінку на сторінку клієнта. Працівники компанії не знайшли нічого кращого, аніж почати шантажувати дописувачку, яка залишила негативний відгук. Це — непрофесійно. Проте відповідати на коментарі та відгуки ви обов’язково мусите. Ні в якому разі не видаляйте це та не блокуйте людей, які їх залишають.

Запитайте людей про щось у соцмережах. Вони це люблять. Наприклад, зробіть опитування про те, яке відео для бізнесу ваші читачі вважають найбільш ефективним. Читачі завжди активно відгукуються на такі питання, адже тоді відчувають, що і самі стають частиною вашого бізнесу. А у підведенні до опитування ви можете написати щось на кшталт: додай свій варіант відповіді та напиши про це у коментарі. Таким постом ви точно отримаєте багато вподобань та велике охоплення. Ба більше, ваш допис одразу стане першим у стрічці новин.

Додамо, що на думку екс-генерального директора «Microsoft Україна» Надії Васильєвої, найбільш розумною стратегією для просування в інтернеті є комбінування рекламних каналів з подальшим сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через той же Facebook).

Реклама інтернет маркетинг інтернет-маркетинг медіа
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
23 перегляди в березні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
У Луцьку Голова облдержадміністрації Олександр Савченко разом зі студентами прибирали луцький ботанічний сад. Толока розпочалася сьогодні, 22 березня об 11:00 та тривала близько двох годин, – написав Олександр Савченко на своїй сторінці у Фейсбуці. Організували захід працівники управління екології облдержадміністрації на чолі з керівником Дмитром Новохатським. “Толоку в Луцькому ботанічному саду загальнодержавного значення цього року було організовано за і...
Кримінал
Волинянка віддала шахрайці 360 тисяч гривень. Про це пише прес-служба прокуратури Волині. 30-річна мешканка одного з сіл Володимир-Волинського району з листопада 2017 року по березень 2019 року віддала добродійці, яка “знімала” неї “порчу”, 360 тис. грн. Тим часом 72-річна лучанка, аби “відвести від сім’ї біду”, днями віддала невідомій жінці, яка підійшла до неї на вулиці, 2600 грн, 300 євро, 476 доларів США та 200 польських злотих. Правоохоронці вкотре зв...
Суспільство
Онкохвора Тетяна Куценко із міста Нововолинськ вдруге бореться з раком та потребує фінансової допомоги на лікування.Нагадаємо, Тетяна Куценко в 2013 році лікувала 3-тю стадію раку грудей, пройшла повністю все лікування: 7 хімій, 2 операції і 20 променевих терапій. Але від липня 2018 лікарі виявили метастази в легені та печінку.Тетяна – мама двох дітей. Нині жінка лікується препаратом «Ібранс», який дає хороший результат. За її словами, під час останнього К...
Суспільство
“Луцьктепло” за підсумками 2018 року є найзбитковішим серед усіх комунальних підприємств у Луцьку. Про це повідомили під час засідання виконкому, – пише ВолиньUA. Підприємство зазнало збитків на суму 27,6 млн гривень. “Збитковість пов’язана з коротким опалювальним сезоном і підвищенням температури. Також СКФ Україна відключилося від нашої системи і встановило власну котельню. Крім того, лише з 22 грудня відбулося підняття тарифів. Я б не шукала якихось осо...
Новини компаній
На ринок іграшок увірвався справжній ураган, який підкорив не тільки дітей, а й дорослих - машинки Trix Trux. Яскравий, незабутній подарунок надовго залишиться в пам'яті іменинника і його друзів. Що являє собою цей цікавий набір: - машинка з великими колесами Trix Trux; - гнучка пластикова траса, з деталей якої навіть 3-річний малюк зробить неповторну дорогу для своєї улюбленої машинки; - трамплін «хвиля» і «гірка»; - перешкода «сходи»; - струни для викона...
Суспільство
У Рожищі правоохоронці затримали шахраїв, які розраховувались сувенірними купюрами. Затримали порушників на вулиці Незалежності, – пише Район.Рожище. Як розповів начальник Рожищенського відділення НП у Волинській області Олександр Басалик, на гарячому зловили двох аферистів, які промишляли у Копачівці і Рожищі. Шахраї під виглядом справжніх грошей розраховувались сувенірними купюрами, отримуючи решту справжніми.
Суспільство
У селі неподалік Луцька автомобіль перекинувся на дах. У селі Дачне Ківерцівському району машина “BMW” на литовській реєстрації вилетіла на узбіччя і перекинулась, – пише ІА ВолиньPost. Автопригода трапилась сьогодні, 19 березня, по обіді. Свідки інциденту зазначають, що водій втік з місця аварії. На місці події працює поліція.
Суспільство
У Ковельському районі “швидка” злетіла у кювет, в результаті чого постраждали двоє людей. ДТП сталася у ніч на 18 березня, – пише прес-служба Нацполіції Волині. Близько 2:00 між Ковелем та селом Поворськ, автомобіль швидкої медичної допомого «УАЗ-3962» злетів у кювет. За кермом автомобіля перебував 51-річний житель Ковельського району. Ймовірно, водій не впорався з керуванням виїхав на смугу зустрічного руху та з’їхав у кювет. Внаслідок автопригоди постраж...
Новини компаній
З'явився надійний спосіб спокійно гуляти по місту, їздити в метро, ​​відвідувати рок-концерти та інші місця з великою кількістю людей, не турбуючись про збереження своїх речей. Ви можете сміливо покласти в рюкзак Bobby цінну техніку і навіть дорогоцінні прикраси. Він захистить їх зі стовідсотковою надійністю. Bobby - вірний і надійний захисник від кишенькових злодіїв У великих містах кожен день відбуваються сотні кишенькових крадіжок. Злодії дістають речі...