• Головна
  • Менше публікацій від компаній, брендів і ЗМІ, - Цукенберг про зміни у Facebook
10:45, 12 січня 2018 р.

Менше публікацій від компаній, брендів і ЗМІ, - Цукенберг про зміни у Facebook

Менше публікацій від компаній, брендів і ЗМІ, - Цукенберг про зміни у Facebook

Facebook змінить принципи наповнення новинної стрічки соцмережі з метою включити в неї більше записів від друзів користувача.

Про це написав засновник Facebook Марк Цукенберг на своїй сторінці, - інформує 24 канал.

"Нещодавно ми отримали зворотній зв'язок від нашої спільноти про те, що публікації від компаній, брендів і медіа витісняють особисті моменти, які поєднують нас один з одним", – розповів він.

Засновник Facebook зазначив, що його компанія провела дослідження, яке показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими позитивно впливає на самопочуття людей.

На основі цих висновків, Цукерберг вирішив внести зміни в алгоритм формування стрічки Facebook.

Коли ці зміни запрацюють, ви будете бачити менше публічного контенту, наприклад публікацій від компаній, брендів і ЗМІ.

Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизовано – це має сприяти змістовній взаємодії людей, – вважає він.

Цукерберг впевнений, що ці зміни будуть більш корисним для життя користувачів та функціонування самої соцмережі у довгостроковій перспективі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Facebook #Цукенберг #стрічка #новини
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...