
10:45, 12 січня 2018 р.
Менше публікацій від компаній, брендів і ЗМІ, - Цукенберг про зміни у Facebook

Facebook змінить принципи наповнення новинної стрічки соцмережі з метою включити в неї більше записів від друзів користувача.
Про це написав засновник Facebook Марк Цукенберг на своїй сторінці, - інформує 24 канал.
"Нещодавно ми отримали зворотній зв'язок від нашої спільноти про те, що публікації від компаній, брендів і медіа витісняють особисті моменти, які поєднують нас один з одним", – розповів він.
Засновник Facebook зазначив, що його компанія провела дослідження, яке показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими позитивно впливає на самопочуття людей.
На основі цих висновків, Цукерберг вирішив внести зміни в алгоритм формування стрічки Facebook.
Коли ці зміни запрацюють, ви будете бачити менше публічного контенту, наприклад публікацій від компаній, брендів і ЗМІ.
Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизовано – це має сприяти змістовній взаємодії людей, – вважає він.
Цукерберг впевнений, що ці зміни будуть більш корисним для життя користувачів та функціонування самої соцмережі у довгостроковій перспективі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Мінеральні добрива та їх види
Новини компаній
16:38
28 лютого
14:05
28 лютого
13:11
26 лютого
20:50
24 лютого
live comments feed...