10:45, 12 січня 2018 р.
Менше публікацій від компаній, брендів і ЗМІ, - Цукенберг про зміни у Facebook
Facebook змінить принципи наповнення новинної стрічки соцмережі з метою включити в неї більше записів від друзів користувача.
Про це написав засновник Facebook Марк Цукенберг на своїй сторінці, - інформує 24 канал.
"Нещодавно ми отримали зворотній зв'язок від нашої спільноти про те, що публікації від компаній, брендів і медіа витісняють особисті моменти, які поєднують нас один з одним", – розповів він.
Засновник Facebook зазначив, що його компанія провела дослідження, яке показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими позитивно впливає на самопочуття людей.
На основі цих висновків, Цукерберг вирішив внести зміни в алгоритм формування стрічки Facebook.
Коли ці зміни запрацюють, ви будете бачити менше публічного контенту, наприклад публікацій від компаній, брендів і ЗМІ.
Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизовано – це має сприяти змістовній взаємодії людей, – вважає він.
Цукерберг впевнений, що ці зміни будуть більш корисним для життя користувачів та функціонування самої соцмережі у довгостроковій перспективі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
21:03
17 квітня
09:56
17 квітня
23:27
15 квітня
13:24
15 квітня
10:23
15 квітня
22:46
12 квітня
14:44
12 квітня
live comments feed...