• Головна
  • Як вирішити проблему "євроблях", - поради експерта
15:53, 15 січня 2018 р.

Як вирішити проблему "євроблях", - поради експерта

Як вирішити проблему "євроблях", - поради експерта

В Україні необхідно створити умови, коли завозити і користуватися автомобілями на "євробляхах" буде невигідно. Досягти цього можна через зменшення податків на імпорт машин.

Про це сайту LIGA.net. повідомив голова асоціації автоімпортерів Олег Назаренко.

"Держава має встановити податок на ввезення таких машин на рівні 1000-1400 євро. Тоді люди не захочуть віддавати гроші чужому дядькові-посереднику, щоб користуватися автомобілем, який їм не належить. Вони краще заплатять до бюджету й офіційно оформлять ці машини. Ми зараз працюємо над таким законопроектом", - заявив Олег Назаренко.

Відповідний проект закону передбачає повне скасування мита на всі автомобілі, крім тих, що поставлені з країни-агресора чи вироблені в ній. Також законопроект передбачає повне скасування акцизу.

"Звісно, в такому варіанті законопроект можуть не ухвалити. Тому, я вважаю, що без проблем можна обнулити мито щодо Угоди про асоціацію з ЄС. По акцизу готовий до діалогу. Якщо Мінфін вважає, що акциз в якихось обсягах треба зберегти, потрібно виробити модель його зниження", - підсумував Назаренко.

Експерт передбачає в цьому році реалізацію 100 000 нових автомобілів. Водночас заперечує поширену думку про те, що пересічний українець мріє про законний дозвіл на ввезення авто на іноземній реєстрації. На думку експерта, простий українець не зможе самостійно за кордоном поставити авто на реєстрацію, а потім перевезти в Україну. Цим займаються фірми, вартість послуг яких в межах 950-1400 євро за авто.

"Річний оборот ринку посередників в цьому бізнесі від 600 млн до 1 млрд євро. Все це тіньовий кеш, який підтримує схеми і цей бізнес. Його неможливо організувати без участі митниці, правоохоронців, народних депутатів. І це системний і великий бізнес, який зацікавлений у збереженні наявної ситуації", - підкреслив експерт.

Лише 295 "євроблях" задекларували українські чиновники. Більша частина (53,3%) задекларованих автомобілів на іноземній реєстрації з'явилися 2016 року. Для порівняння: 2015-го їх було — 16,9%. Найбільше чиновників їздять на "єврономерах" у прикордонних областях - Закарпатській (25,7%) і Львівській (20,6%). Замикає трійку лідерів Київська область та місто Київ (11,1%).
Щодо електрокарів, то Олег Назаренко переконаний, що 2000 проданих електрокарів на фоні 80000 авто з ДФС показник незначний. Великого впливу на весь авторинок відміна податків не матиме. Але ріст імпорту електрокарів стимулюватиме і збільшення росту продажу електрокарів на 100-150 %.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#євробляхи #авто #законопроект #податки #єврономери
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...