18:00, 1 лютого 2018 р.
Ринок медійної інтернет-реклами за минулий рік виріс на 40%
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2017 рік становив 2,51 мільярда гривень, що на 40% перевищує аналогічний показник 2016 року. Про це пише Економічна правда, посилаючись на прес-реліз Інтернет асоціації України.
Відзначається, що в доларах США цей показник перевищив рівень 2012 року (94,46 млн доларів проти 74,33 млн доларів), але ще не досяг рівня 2013 року (114,6 млн доларів).
Ці цифри не включають показники пошукової інтернет-реклами і ряд інших складових, які в сумі з медійною інтернет-рекламою складають сегмент digital-реклами.
За динамікою зростання інтернет-реклама значно випереджає інші сегменти рекламного медіа-ринку України.
Так, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, зростання сегмента ТВ-реклами у 2017 році в порівнянні з 2016 роком становив 29%, реклами в пресі - 18%, радіореклами - 20%.
Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за даними дослідження ІнАУ становила 52,5%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися так:
- Банерна реклама - 49,67%;
- In-stream video (реклама у відеоплеєрі) - 26,24%;
- In-page video (content-roll) - 2,16%;
- Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоку) - 12,09%;
- Спонсорство - 9,83%.
Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти - частку в своїх оборотах групи агентств, які надали анкету.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...