• Головна
  • У січні українці стали більше слідкувати за погодою і менше купувати в інтернеті
СТАТИСТИКА
20:19, 2 лютого 2018 р.

У січні українці стали більше слідкувати за погодою і менше купувати в інтернеті

СТАТИСТИКА

Кінець святкового сезону ознаменувався падінням охоплень для багатьох e-commerce майданчиків, а також супутніх сервісів.

Охоплення незмінної першої трійки січень залишив без змін, передає Kantar TNS CMeter.

Сезонне післясвяткове падіння охоплень торкнулося таких комерційних майданчиків як Olx.ua, Rozetka.com.ua, Prom.ua та сервісів Privatbank.ua і Novaposhta.ua.

Після новорічного застілля, українці зацікавилися погодою і тим самим підвищили охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua, а затяжні вихідні посприяли зростанню охоплень сервісів перегляду серіалів і кіно Kinokrad.co і Baskino.co.

Повний топ-25 виглядає наступним чином:

У січні українці стали більше слідкувати за погодою і менше купувати в інтернеті, фото-1

Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел: Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів.
User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#сайт #рейтинг #погода
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...