13:12, 2 лютого 2018 р.
Реклама в інтернеті: надсилайте лише ефективні листи та активно використовуйте соцмережі
Розвиток технологій, які оптимізують бізнес-процеси, супроводжуються зміною підходів і в PR -компаніях. Багато інструментів уже втратили свою актуальність, однак виникли нові не менш ефективні. Як невеликим бізнесам побудувати успішну стратегію просування у "медійці"? Як ефективно використати невеликі бюджети?
Партнер PR агентства Lavska Story Вероніка Лавська радить розмовляти з цільовою аудиторією її мовою, надсилати лише ефективні листи, працювати з місцевими лідерами думок та активно використовувати соціальні мережі.
Персоналізований підхід
Замініть «роздачу брошур» на адресний підхід. Розмовляйте з цільовою аудиторією її мовою. Якщо в брошурах подано загальну інформацію, то з розсилок можна достукатися до кожного «в дім» із зрозумілим йому ключовим меседжем, закликом і необхідним йому продуктом, враховуючи історію його покупок. Йдеться не про спам-розсилки, а про адресний лист з персональним посланням тому, хто вже дав запит у вашу компанію чи став клієнтом. Щоби не зіпсувати репутацію спамною розсилкою, потрібно відповідально відноситися до частоти, підбору коменту для листів і до списку, кому ви робите відправку.
Лідери думок
- Враховуючи тони гігабайтів інформації, які нам сьогодні доступні, все важче викликати довіру до бренду. Пряма реклама, банери втрачають свою силу. Щоб привернути увагу потенційного клієнта і розповісти йому про переваги продукту, можна співпрацювати з блогерами, які роблять огляди, записуючи на відео чи в пості свій особистий досвід. Так звана нативна реклама, проникає у свідомість покупців, бо лідерам (не політикам) у наших маленьких соціальних групах ми все ще довіряємо.
Соціальні мережі
Facebook , LinkedIn, Instagram, інші соціальні мережі - без них сьогодні не просувається практично жоден бренд. Адже тут можна вести постійну комунікацію зі споживачем, розповісти їм про свої сильні сторони, демонструвати можливості, вивчати клієнта та його потреби. Завдяки правильному таргетуванню навіть невеликий рекламний бюджет дасть хороший результат – упізнаваність чи продажі.
Вероніка Лавська радить використовувати сервіс mailchimp.com для поштової розсилки та онлайн-платформу publicfast.com для підбору та співпраці з лідерами думок.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...