• Головна
  • «Бігморда» у Луцьку подоражчає майже удвічі, але поетапно
14:38, 21 вересня 2012 р.

«Бігморда» у Луцьку подоражчає майже удвічі, але поетапно

За розміщення зовнішньої реклами у Луцьку плату у міську казну піднімають у 1,82 рази. Перше подорожчання вже з 1 листопада на 20%. Про це повідомляє власкор «Перця Волинського».

Луцькі оператори зовнішньої реклами ризикували опинитися в скрутному становищі через різке підвищення плати за розміщення зовнішньої реклами. Нагадаємо, Луцька міська рада виступила з ініціативою збільшити стягнення з підприємців майже у 2 рази, щоб привести їх у відповідність до ринкових цін.

Наталія Рибай, в. о. начальника управління розвитку підприємництва та реклами, виступаючи на виконкомі 20 вересня, наголосила, що з 2006-го року плата підприємців було незмінною, але відтоді суттєво зросли і розцінки, і показники інфляції. Мовляв, рекламними протягом цього часу і так мали досить довгий пільговий період для розвитку бізнесу.

Проте, в процесі підготовки відповідного проекту рішення 8 операторів реклами звернулися до міськвиконкому із заявами робити поетапне підвищення. Підприємці апелювали до того, що такий підхід до зміни умов гри знищить їхній бізнес.

«Прошу не плутати  мережевих всеукраїнських операторів і місцевих. У нас суттєво різняться ціни за розміщення. Так само і різниться рівень платоспроможності клієнтів. Крім того рекламний бізнес зараз переживає кризу, адже рекламні бюджети усі зараз скорочують. Тільки моє підприємство за останні 20 місяців здавало в оренду лише 30% площин. Проте міський бюджет отримував всі плати вчасно. Ми за те, що треба робити підвищення, але воно повинне бути поетапним, бо для рекламного бізнесу характерна сезонність», - пояснювала на виконкомі тонкощі ділового життя Світлана Спирида, керівник підприємства «Факторія».

Врахувавши думку підприємців, виконком прийняв рішення підвищувати плату за користування площинами зовнішньої реклами поступово. Визначальними для підтримки підприємців була позиція Миколи Романюка і Святослава Кравчука.

«Підприємцям потрібен час, щоб оговтатися. Бо якщо вони до кінця року працювали на одних умовах співпраці, то вони не можуть їх різко змінити посеред року. Я думаю від різкого збільшення плати міський бюджет не виграє, а втратить», - висловився Кравчук.

Таким чином, перше підвищення буде з 1 листопада на 20%, з 1 березня – на 40%, з 1 вересня – 40%.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...