• Головна
  • Поради юристів: як захистити свої права, якщо послуги ЖКГ неякісні
18:29, 7 лютого 2018 р.

Поради юристів: як захистити свої права, якщо послуги ЖКГ неякісні

Поради юристів: як захистити свої права, якщо послуги ЖКГ неякісні

Через підвищення вартості житлово-комунальних послуг (ЖКП) українці аналізують їх якість і відмовляються платити за ті, які не подаються або подаються не в повному обсязі.

Користувачі послуг можуть захистити свої права і вплинути на покращення їх якості, - пише Портал Domik.ua.

Якщо отримані ЖКП низької якості, користувачі можуть оформити акт-претензію і вимагати зниження їх вартості. Такі правила прописані у постанові Кабміну.

Щоб отримати перерахунок користувач повинен:

  • Запросити представника компанії, яка надає комунальні послуги для фіксації порушень.
  • Скласти акт-претензію, де вказати порушення у наданні ЖКП.

Документ оформлюється в двох екземплярах, які підписують представник компанії та користувач. Якщо представник компанії не прибув для фіксації порушень чи відмовляється підписати претензію, право підписати документ надається жителям будинку. Щоб претензію визнали дійсною, потрібно підписи не менше двох жителів будинку.

  • Направити акт-претензію у компанію, що надає послуги і зареєструвати його.

Компанія повинна на протязі трьох днів розглянути претензію і повідомити користувача про своє рішення. Відсутність відповіді від компанії означає, що вона приймає факти, які вказані в документі.

  • Користувач має право звернутися в господарський суд з вимогою перерахунку неякісних комунальних послуг.

Юристи вважають, що для покращення контролю за якістю наданих житлово-комунальних послуг потрібно ввести адміністративну відповідальність для підприємств-постачальників.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житлово-комунальні #послуги #оплата #акт-претензія #компанія-постачальник
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...