
19:40, 15 лютого 2018 р.
"Будьте там, де ваша аудиторія", - експертка Тетяна Попова
Поважні фірми та початкуючі підприємці повсякчас обирають найоптимальніші способи реклами своїх послуг та товарів. Вони часто не є експертами з маркетингу чи онлайн-просування, тому й помиляються, обираючи розміщення банерів чи роздачу листівок якнайширшій аудиторії. Тим часом, важливо шукати "свого" клієнта. Відома експертка зі стратегічних комунікацій ГО «Інформаційна Безпека», керуюча партнерка Arena/MediaExpert Тетяна Попова переконана, що кожне рішення має ґрунтуватися на цілях кампанії.

"В одному випадку це може бути використання пошуку в Інтернеті через Google, в іншому через соціальні мережі, чи рекламні вивіски чи борди в яких є вказівки, як проїхати до магазину", - розповідає Тетяна Попова.
За іі словами, перш за все потрібно з’ясувати: де знаходиться і яким чином використовує медіа ваша аудиторія. Яким чином і якими способами проводить свій час. Наприклад: якщо це пенсіонери, то навряд чи вони користуються Twitter; якщо це молодь, то великий час вона проводить в соціальних мережах. В залежності від того, як проводить свій час їх цільова аудиторія, потрібно планувати рекламну кампанію.
"Не можна сказати, що є шаблон, або одне стандартне рішення для всіх, яке всім допоможе", - додає експертка. Завжди потрібно виходити з медіа потреб цільової аудиторії".
До речі, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за минулий рік становив 2,51 мільярда гривень, що на 40% перевищує аналогічний показник 2016 року. За динамікою зростання інтернет-реклама значно випереджає інші сегменти рекламного медіа-ринку України.
Додамо, що на думку екс-генерального директора «Microsoft Україна» Надії Васильєвої, найбільш розумною стратегією для просування в інтернеті є комбінування рекламних каналів з сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через Facebook).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
21:00
16 травня
08:56
16 травня
14:49
14 травня
09:55
14 травня
20:58
12 травня
13:56
12 травня
live comments feed...