• Головна
  • Реклама в інтернеті: 5 ідей для пошуку клієнтів та ефективних продажів
18:00, 19 лютого 2018 р.

Реклама в інтернеті: 5 ідей для пошуку клієнтів та ефективних продажів

Реклама в інтернеті: 5 ідей для пошуку клієнтів та ефективних продажів

"Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, значить вас немає в бізнесі", – слова Білла Гейтса, сказані близько 10 років тому. Зараз це вже не просто прогноз, а заповідь кожного підприємця. В інтернеті є всі. Тому кожен може знайти тут своїх потенційних клієнтів. При правильному запуску проекту в мережі бізнесмен може вже через кілька днів отримати перші результати, - пише засновник GeniusMarketing Олесь Тимофєєв на сайті "Online.ua".

Як швидко запустити проект і отримати перших клієнтів?

Визначення та сегментація цільової аудиторії

Перш ніж створити привабливу пропозицію і зробити маркетингову упаковку, варто визначити, хто конкретно буде це бачити. Правильно виділивши цільову аудиторію, можна залучати клієнтів і з мінімальними витратами. Для цього потрібно скласти аватари середньостатистичних клієнтів і максимально докладно описати їх.

Створення маркетингової "упаковки" з вигідною для відвідувача пропозицією

Найчастіше – це односторінкові сайти. Вивчивши цільову аудиторію, опишіть товар або послугу і покажіть, чим саме ви можете бути кориснішими за конкурентів.

Від редакції 0332.ua: Скориставшись платними пропозиціями "Люкс" та "Преміум", ви можете отримати власний домен на нашому сайті. Створити, наповнити та просувати в інтернеті його набагато ефективніше та легше, аніж навіть односторінковий сайт.

Запуск реклами в місцях концентрації цільової аудиторії

У 2018 році до трендів інтернет-маркетингу потрапила відеореклама. Це короткі ролики, що чіпляють "за живе" потенційних клієнтів. Публікуються на актуальних ресурсах: Instagram; YouTube; Facebook; ВКонтакте. У деяких нішах все ще ефективна контекстна реклама в Google та Яндекс.

Як спровокувати щомісячний приріст клієнтської бази в геометричній прогресії

1. Основи лідогенерації й створення бази постійних покупців

Побудова повноцінної воронки продажів в інтернеті передбачає створення відносин із цільовою аудиторією. Перед основною пропозицією варто підвищити рівень лояльності до бренду. Упершу чергу це робиться за допомогою лід-магніту – безкоштовного товару або послуги. Далі можна зробити пропозицію і з дешевим продуктом-вмикачем. Його мета – перетворити потенційного клієнта в реального. Весь цей час людина отримує "розігріваючі" листи з корисним контентом і додатковими пропозиціями. Можна використовувати сервіси для email-маркетингу та розсилок у месенджерах.

2. SMM-2018, або Ефективне просування в соціальних мережах

Кожна соцмережа має свою аудиторію. Перш ніж починати SMM-просування, варто визначити, де знаходяться саме ваші клієнти. Після цього створіть спільноти на обраних ресурсах і регулярно публікуйте корисний унікальний контент. Щоб швидко збільшити кількість підписників, можна провести вірусний конкурс спільно з популярними у ніші блогерами. 20% від бюджету на створення контенту варто вкладати в платне просування постів. Така можливість є в кожній соціальній мережі.

3. Контент-маркетинг як спосіб закохати цільову аудиторію в свій бренд

На наступному етапі розвитку починається залучення цільової аудиторії за допомогою корисного контенту. При цьому використовуються власний блог для публікації статей і YouTube-канал. У цю ж категорію входять раніше створені канали комунікації з клієнтами в соціальних мережах.

4. Точний аналіз результатів на кожному етапі воронки продажів

Для визначення ефективності власних ресурсів можна використовувати Google Analytics і Яндекс.Метрику. Аналітика демонструє марні дії, від яких варто відмовитися. Зовнішні канали, наприклад соцмережі, мають свої аналітичні інструменти.

5. Опрацювання деталей воронки продажів й оптимізація конверсії

У кожної окремої сторінки або ресурсу є свої цілі і завдання. Відповідно, всі дії в інтернет-маркетингу повинні бути корисними. Розуміючи, що саме приносить гірші результати, варто підтягувати "просідаючі" елементи до кращого рівня. Цих дій достатньо, щоб регулярно отримувати клієнтів з інтернету, якщо розібратися детально в кожному з пунктів. Але значно збільшувати результати щороку дозволяють трендові інструменти. Тому підприємцю варто відстежувати усі тенденції онлайн-маркетингу та завжди бути в курсі подій.

До речі, нагадаємо, волинський інтернет-маркетолог Максим Нікітін радить невеликим регіональним бізнесам активніше використовувати можливості просування у Facebook та Instagram контекстну та нативну рекламу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Реклама #інтернет #маркетинг #інтернет-маркетинг #медіа
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...