• Головна
  • Відсутність зовнішнього освітлення, зупинка ліфтів та дороги: на що скаржаться лучани
11:20, 27 лютого 2018 р.

Відсутність зовнішнього освітлення, зупинка ліфтів та дороги: на що скаржаться лучани

Відсутність зовнішнього освітлення, зупинка ліфтів та дороги: на що скаржаться лучани

З 12 до 25 лютого 2018 року в групу оперативного реагування “15-80” надійшло понад шістсот телефонних звернень.

Такі дані оприлюднила на оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як, - інформує прес-служба Луцької міської ради.

За звітний період на адресу міської ради надійшло 629 телефонних звернення, 250 з них, інформаційно-консультативного характеру.

Найбільше дзвінків, а саме 74, стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. Вкотре звертаються мешканці міста з проханням відремонтувати дорогу на вул. Трункіна та висловлювали невдоволення відносно знесення зупинки на вул. Данила Галицького навпроти Покровської церкви.

44 звернення, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». На виконання в ДКП «Луцьктепло» було передано 42 повідомлення. Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 30 звернень.

28 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими так і аварійними відключеннями. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

19 звернень направлено на виконання в ПАТ «Волиньгаз» дані звернення були викликані через проведення планово-технічного огляду та встановлення індивідуальних приладів обліку в будинках на вул. Захарова, 12; Гулака-Артемовського, 16. Разом з тим, нарікають лучани на те, що не можливо здійснити проплату за спожитий газ, у зв'язку з відсутністю інформації.

16 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 13 повідомлень. Щодо зупинки ліфтів надійшло 9 дзвінків. Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло три повідомлення.

42 звернення стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху та занедбаний технічний стан автобусів. Крім того, ще 7 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті, відповідно ці звернення переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

30 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Зокрема питання порушення правил благоустрою та прибирання територій, вивезення зрізаного гілля, стихійної торгівлі, проведення земляних робіт, голосного звучання музики в закладах торгівлі, витоку каналізаційних стоків з відомчої мережі.

Крім того, за звітний період жителями міста ініційовано 8 петицій, з них на 5 триває збір підписів, 3 петиції не підтримані. На інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” надіслано 10 повідомлень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#скарга #освітлення #ліфти #газ
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...