11:20, 27 лютого 2018 р.
Відсутність зовнішнього освітлення, зупинка ліфтів та дороги: на що скаржаться лучани
З 12 до 25 лютого 2018 року в групу оперативного реагування “15-80” надійшло понад шістсот телефонних звернень.
Такі дані оприлюднила на оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як, - інформує прес-служба Луцької міської ради.
За звітний період на адресу міської ради надійшло 629 телефонних звернення, 250 з них, інформаційно-консультативного характеру.
Найбільше дзвінків, а саме 74, стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. Вкотре звертаються мешканці міста з проханням відремонтувати дорогу на вул. Трункіна та висловлювали невдоволення відносно знесення зупинки на вул. Данила Галицького навпроти Покровської церкви.
44 звернення, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». На виконання в ДКП «Луцьктепло» було передано 42 повідомлення. Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 30 звернень.
28 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими так і аварійними відключеннями. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
19 звернень направлено на виконання в ПАТ «Волиньгаз» дані звернення були викликані через проведення планово-технічного огляду та встановлення індивідуальних приладів обліку в будинках на вул. Захарова, 12; Гулака-Артемовського, 16. Разом з тим, нарікають лучани на те, що не можливо здійснити проплату за спожитий газ, у зв'язку з відсутністю інформації.
16 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 13 повідомлень. Щодо зупинки ліфтів надійшло 9 дзвінків. Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло три повідомлення.
42 звернення стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху та занедбаний технічний стан автобусів. Крім того, ще 7 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті, відповідно ці звернення переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
30 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Зокрема питання порушення правил благоустрою та прибирання територій, вивезення зрізаного гілля, стихійної торгівлі, проведення земляних робіт, голосного звучання музики в закладах торгівлі, витоку каналізаційних стоків з відомчої мережі.
Крім того, за звітний період жителями міста ініційовано 8 петицій, з них на 5 триває збір підписів, 3 петиції не підтримані. На інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” надіслано 10 повідомлень.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
23:44
6 грудня
ТОП новини
live comments feed...