• Головна
  • У лютому українці більше стежили в інтернеті за ліками, ніж за погодою
СТАТИСТИКА
18:21, 3 березня 2018 р.

У лютому українці більше стежили в інтернеті за ліками, ніж за погодою

СТАТИСТИКА

Останній місяць зими не сильно змінив картину ТОП 25 популярних сайтів, залишивши перші 3 місця за Google.com, Youtube.com і Facebook.com.

Такі дані дослідження оприлюднив Kantar TNS CMeter.

Падіння охоплень спостерігаються у Wikipedia.org, Rozetka.com.ua, Aliexpress.com, Kinokrad.co, а також, незважаючи на очікування весни, у Gismeteo.ua.

Лютий найчастіше є сезоном карантинів, епідемій грипу і частих хвороб, що в цьому році вивело сайт Tabletki.ua на 18 місце. Приріст охоплень також спостерігається у Prom.ua та Segodnya.ua.

У лютому українці більше стежили в інтернеті за ліками, ніж за погодою, фото-1

Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric - лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.

Frame-centric - лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів.

User-centric - панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Нагадаємо, у січні українці зацікавилися погодою і тим самим підвищили охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua, а затяжні вихідні посприяли зростанню охоплень сервісів перегляду серіалів і кіно Kinokrad.co і Baskino.co.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#сайт #рейтинг #лютий
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...