Новини компаній
13:00, 6 березня 2018 р.
Які види підшипників бувають
Новини компаній
Підшипник - це пристрій, що є складовою опори, яка підтримує вал, вісь чи будь-яку іншу конструкцію, та який допомагає зафіксувати певне положення, забезпечити коливання, оберт або лінійне переміщення із мінімальним опором.
Існують певні класифікації цих деталей - за призначенням, за типом навантаження і т.д.
На підшипниках є певні позначки, які вказують на тип стандарту. Наприклад, ANSI/AMBA - це стандарт США, ISO/DIN - найбільш розповсюджений в світі стандарт, а ГОСТ - відноситься до російського стандарту.
Види підшипників
Підшипники відносять до різних груп, використовуючи при оцінці наступні ознаки:
- За типом тіл кочення (роликові чи кулькові);
- Який тип навантаження вони сприймають (радіальне, осьове чи комбіноване);
- За кількістю рядів тіл кочення (1-рядні, 2-рядні чи багаторядні);
- Можливість компенсування перекосу валу (самовстановлюючі чи несамовстановлюючі).
Видів підшипників - 11. Вони різняться за функціональним призначенням, за формою, наявність кульок і т.д.
Отже, за загальноприйнятою класифікацією підшипники бувають:
- Радіальні кулькові. Вони застосовуються для осьового закріплення валу в самій основі й у два боки;
- Радіальні кулькові сферичні. Сприймають радіальне навантаження. Вони тримають вал на основі в дві сторони. Напрямок - осьовий;
- Роликові радіальні. Вони забезпечують вільний рух валу по осі відповідно до корпусу. Завдяки бортикам, вони фіксують розташування валу в дві сторони;
- Сферичні радіальні роликові. Застосовуються для комбінованих типів навантажень. Пристрої цього виду забезпечують повноцінну діяльність стійки у випадку, коли кільця перекошуються;
- Роликові радіальні (голчасті). Призначенні для сприймання лише навантаження радіального типу;
- Роликові радіальні (ролики виті). Як і попередній тип - сприймають радіальні навантаження, але можуть рухатись й під час ударного, але незначної сили;
- Кулькові шарикопідшипники радіально-упорні. Вони витримують як осьові, так і радіальні навантаження. Якщо збільшується кут контакту, то осьова вантажність зростає, а радіальна - падає;
- Конічні роликові радіально-упорні. Їх використовують для сприймання радіальних односторонніх та осьових навантажень. Вони застосовуються у літаках, автомобілях, кранах і т.д;
- Упорні шарові. Вони можуть тримати вал з одного боку та приймати осьові навантаження;
- Упорні роликові. Це пристрої жорсткого типу, які можуть використовуватися для значного вантажу. Також, вони не деформуються від ударів;
- Шарнірні. Відрізняються від інших видів високим ступенем точності. Можуть сприймати комбіноване навантаження.
Групи підшипників за принципом роботи
Абсолютно всі дані деталі можна розділити на такі групи, як:
- підшипники кочення;
- підшипники, що ковзають;
- газостатичні підшипники;
- гідродинамічні підшипники;
- гідростатичні підшипники;
- магнітні підшипники.
У автомобільній промисловості найчастіше використовуються 2 групи підшипників - кочення та ті, які ковзають.
Інформація надана компанією “ Termopolis ” для ознайомлення
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
23:44
6 грудня
ТОП новини
live comments feed...