
13:00, 16 березня 2018 р.
За неякісні товари українцям повернули майже 6 мільйонів гривень у 2017 році

Впродовж 2017 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло понад 19,7 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів, 39 % з яких були задоволені.
Про це сказав голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа, передає "Економічна правда".
Зазначається, що споживачам повернуто майже 6 млн гривень за неякісні товари та надані послуги, що вдвічі більше, ніж у 2016 році.
За його словами, законодавство покладає на державу обов’язок захищати права споживачів, забезпечувати вільний вибір продукції, створювати умови для здобуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав. Однак саме обізнаний споживач є більш захищеним.
"За останній час поінформованість українського споживача про свої права зросла, про що свідчить і збільшення в рази кількості звернень громадян, які надходять до Держпродспоживслужби. Однак аналіз якості підготовки звернень свідчить про недостатню юридичну обізнаність самих споживачів у сфері захисту своїх прав", - зауважив Лапа.
За його словами, підвищенню рівня споживчої освіти громадян Держпродспоживслужба приділяє значну увагу. На вирішення цього питання, зокрема, спрямований нещодавно затверджений Урядом план заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.
Про те, як захистити свої права на Волині дивіться у сюжеті 12 каналу:
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
23:52
25 вересня
16:51
25 вересня
11:50
25 вересня
21:34
22 вересня
Розіграш інструментів Dnipro-M на 100 000₴
Новини компаній
11:00
22 вересня
09:13
22 вересня
23:49
20 вересня
Оголошення
20:27, 20 вересня
20:27, 20 вересня
20:27, 20 вересня
live comments feed...