16:36, 12 квітня 2018 р.
Третина всіх автобусів України їздить більше 20 років
В Україні 32 538 автобусів перебуває в експлуатації понад 20 років. А це 36% рухомого складу автопарків.
Про це повідомили в прес-службі Корпорації «Богдан».
«На сьогодні українські перевізники використовують 90 414 автобусів. При цьому нові машини складають мізерну частку. Так, лише 2,5% автобусів були випущені на дороги 5 років назад, ще близько 3% – це техніка, яка знаходиться на ходу близько 7 років. Решта – автобуси, що давно вичерпали свій ресурс та потребують заміни», – зазначають в Корпорації.
В АТ «АК Богдан Моторс» підкреслюють, що рухомий склад українських автопарків стрімко старішає, а його оновлення відбувається повільними темпами. Тенденція купувати вживаний транспорт в Європі замість нового вітчизняного поглиблює проблему.
«Місцеві чиновники та приватні перевізники витрачають кошти на списані автобуси і тролейбуси з Польщі та Швейцарії. Однак такі рішення дають короткостроковий ефект і не ведуть до якісного оновлення рухомого складу. Внаслідок чого у містах збільшується чисельність старих машин різних років випуску, але кількість нових та комфортабельних автобусів майже не зростає», – відзначають в прес-службі Корпорації.
Окрім підвищеної аварійності та небезпечності, вживана техніка потребує постійних витрат на ремонт та заміну запчастин, що у кілька разів підвищує її остаточну вартість. А вітчизняні автовиробники залишаються без замовлень, в результаті чого страждають місцевий та державний бюджети, які наповнюють за рахунок таких підприємств.
У 2017-2018 роках Київ, Кременчук та інші міста вже отримали партії нових тролейбусів. Сучасна продукція Луцького «АСЗ №1» і бере участь у багатьох тендерах.
Додамо, що Корпорація активно підтримує ініціативи органів місцевого самоврядування з оновлення рухомого складу та його заміни новими безпечними, комфортними і екологічними зразками. Рухомий склад у більшості міст України вже вичерпав строк експлуатації та несе загрозу для пасажирів.
Близько 200 працівників луцького автозаводу "Богдан Моторс" в березні прийшли до міської ради з вимогою купувати тролейбуси українського виробництва.
Водночас очільник ЛПЕ розповів, що тролейбусний парк треба поповнювати, адже за 10 років не закупили жодного тролейбуса.
У рамках внесення змін до бюджету Луцька на 2018 рік депутати виділили 2 мільйони гривень на придбання перших двох вживаних тролейбусів із Швейцарії.
Натомість лучани хочуть, щоб тролейбуси купували в луцького автозаводу, а не у Швейцарії.
У Європі, якщо в громадського транспорту закінчився строк експлуатації, вони стають металобрухтом. Тобто їх не можна використовувати за призначенням на території ЄС. Це означає, що їх можна утилізувати, або продати за ціною металобрухту.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...