• Головна
  • Якщо купили зіпсований товар: спочатку пишіть скаргу до продавця, а потім - до Держпродспоживслужби
20:15, 22 квітня 2018 р.

Якщо купили зіпсований товар: спочатку пишіть скаргу до продавця, а потім - до Держпродспоживслужби

Якщо ви придбали зіпсований товар - відстоюйте свої права. Спочатку зверніться до продавця зі скаргою, а якщо це не допоможе - до Держпродспоживслужби.

Про це у коментарі УНН  повідомив начальник відділу департаменту захисту прав споживачів Держпродспоживслужби Олег Кобельков.

Якщо купили зіпсований товар: спочатку пишіть скаргу до продавця, а потім - до Держпродспоживслужби, фото-1

"У Законі України „Про захист прав споживачів“ є дві святі статті. Це стаття 8, яка розказує про права споживачів у разі придбання ними неякісної продукції, та стаття 9, яка розповідає про права споживачів у разі придбання якісної продукції (тобто споживач має право відмовитись і від якісної продукції). Крім того, споживачі мають право на отримання інформації, тобто до купівлі товару, людина має отримати ту інформацію, яка не змусить її шкодувати про покупку",— сказав Кобельков.

Як пояснив він, відповідно до цих норм, споживач може самостійно захистити свої права. Фактично законодавство передбачає два рівня захисту: обізнаність споживачів та реалізації їх права у форматі "споживач і бізнес".

“Людина має право без будь-якого контролю прийти до бізнесу і сказати, що вона має проблеми із певним товаром, здати його або замінити тощо. Друга лінія захисту— людина йде до Держпродспоживслужби, надає заяву у письмовій формі, і тоді здійснюється перевірка, і суб’єкт господарювання штрафується. Але до Держпродспоживслужби людина може звертатись лише у разі, якщо підприємець відмовився виконати законну вимогу споживача. Крім того, споживач має обов’язково лишити скаргу у книзі скарг, щоб довести те, що він намагався захисти свої права самостійно”,— наголосив Кобельков.

За захистом своїх прав споживач може звернутись до Держпродспоживслужби або до її територільного органу, написавши заяву із зазначенням місця придбання продукту, адреси та назви виробника з додаванням документів чи їх копій (медична довідка, розрахунковий документ тощо), що підтверджують такі порушення (за наявності).

Читайте також:

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#права #споживачів #поради
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...