Лучани просять поліпшити рівень сервісу у маршрутках і штрафувати перевізників за порушення

Лучани просять поліпшити рівень сервісу у громадському транспорті міста та ввести санкції за порушення умов договору на перевезення.

Відповідну петицію створив Олександр Дудік на сайті Єдиної системи місцевих петицій.

"З року в рік ми чуємо дискусії щодо підвищення ціни на проїзд у громадському транспорті міста Луцька. Остання така дискусія прогнозовано перетворилася на проект рішення виконкому ЛМР про підвищення граничного тарифу на послуги перевезення до 5 гривень, який знову з'явився без врахування думки громади і немає сумнівів, що буде затверджений всупереч побажанням мешканців Луцька", - зазначив лучанин.

За його словами, у цьому проекті вчергове проігноровано інтереси громади, а виконано лише примхи перевізників, оскільки проект рішення містить положення, вигідні виключно останнім, у ньому абсолютно відсутні будь-які згадки щодо відповідальності перевізників за ненадання адекватного сервісу. Сервісу, рівень якого за останні роки не те, що не підвищувався, а постійно знижується і досяг критичної межі.

"Шантажуючи лучан та вимагаючи підвищення оплати за проїзд, перевізники безкарно порушують умови виграних ними тендерів з надання послуг перевезення, опускаючи планку сервісу все нижче і нижче, при цьому після чергового підвищення вартості проїзду ситуація не повертається навіть на попередній рівень. Маршрутки їздять брудні, ігнорують графік руху, з'їжджають з маршрутів коли їм заманеться, грають у "перегони", ігноруючи пасажирів, що стоять на зупинках. Крім того, дедалі частішають випадки вимкнення GPS-трекерів, в результаті чого пасажири не мають змоги наперед визначити місце знаходження потрібного транспорту та прогнозованого часу його прибуття", - йдеться у тексті петиції.

Саме з таких причин громада міста Луцька вимагає внести зміни в проект рішення, згідно з якими запровадити до перевізників жорсткі вимоги щодо виконання ними умов надання послуг, а також ввести фінансові санкції за порушення:

  • недотримання затверджених інтервалів руху;
  • недостатня кількість транспорту на маршруті (особливо що стосується вечірніх годин);
    систематичне безпричинне відхилення від графіка руху більше ніж на 5 хвилин;
  • вимкнення або відсутність GPS-трекера;
  • бруд у салоні.

Пропозиції:

  • В якості умови для підвищення тарифу закласти вимоги до перевізників (через підписання додатків до чинних договорів) щодо повного виконання ними умов, зазначених у договорах на перевезення, та застосування штрафних санкцій у разі порушень.
  • Контролювати порушення більшості вищевказаних вимог за допомогою системи моніторингу за громадським транспортом МАК, що діє у нашому місті та вважати порушенням відсутність даних від транспортного засобу, що повинен знаходитись на маршруті, більше ніж 30 хвилин (сумарно протягом доби), за винятком документально підтверджених випадків поломок GPS-трекерів або перебоїв у роботі сервісу моніторингу МАК. У випадку поломки трекера, зобов'язати перевізника замінити його на справний у строк не більше 3 робочих днів.
  • У разі непідтвердження знаходження транспортного засобу на маршруті хоча б на одному з рейсів, вважати його таким, що взагалі не вийшов на маршрут і накласти на перевізника штраф у розмірі середньої денної виручки на один ТЗ за кожен транспортний засіб, що вважається відсутнім на маршруті (окрім випадків суттєвих несправностей автобусів, що унеможливлюють надання ними послуг з перевезення, які повинні бути підтверджені документально).
  • У разі зниження кількості транспортних засобів, що виходять на маршрути, більш ніж на 25% від обумовленої, розривати договір на перевезення і оголошувати новий тендер на маршрут.
  • Заборонити перевізникам допускати на маршрути транспортні засоби, що необладнані справними та увімкненими GPS-трекерами (крім випадків документально підтверджених поломок GPS-трекерів упродовж не більше 3 робочих днів з моменту несправності). За допуск транспортних засобів зі зламаним або відсутнім GPS-трекером на маршрути, вважати такий транспортний засіб як такий, що не вийшов на маршрут з відповідним накладенням штрафу на перевізника.
  • Покласти завдання перевірки на предмет забруднення маршрутних транспортних засобів на муніципальну варту міста Луцька у разі надходження відповідних скарг від мешканців.
  • Надати повноваження представникам муніципальної варти видавати приписи щодо усунення забруднення та заборони подальшого випуску транспортного засобу на маршрут до усунення вказаних недоліків, а також накладення штрафів за невиконання даних приписів.
  • Впровадити у громадському транспорті Луцька систему "електронний квиток" та зобов'язати перевізників протягом року встановити обладнання для реалізації цієї системи, яка дозволить вести реальний облік пасажиропотоків та унеможливить маніпулювання цими даними перевізниками на свою користь (як це відбувається зараз). У випадку відмови встановлювати зазначене обладнання, не продовжувати угоди з такими перевізниками та оголосити новий тендер, в умовах якого зазначити обов'язок встановлення і підтримання в робочому стані обладнання системи "електронний квиток". При цьому ввести мораторій на будь-яке підвищення вартості проїзду до підтвердження виправданості підвищення, отриманого на основі даних системи "електронний квиток".

Станом на 24 квітня петицію підписали 3 особи з 300 необхідних.

Нагадаємо, ми повідомляли, що з 16 травня тариф на проїзд для дорослих становитиме 5 гривень, а з 15 травня подорожчає до 3 гривень проїзд у тролейбусах. Лучани скаржаться на бруд, п'яних водіїв та відсутність квитків у маршрутках.

сервіс маршрутка санкції петиція
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Новини компаній
Кожен з нас хоча б раз потрапляв під дощ в незручний момент. Одяг, зачіска і макіяж, потрапляючи під краплі дощу,псують  зовнішній вигляд, а настрій безповоротно псується. Що робити? Вірно, брати парасольку. Але багато людей не люблять носити з собою цей аксесуар через його некомпактні розміри й невідповідность кольору з одягом. Рішення проблеми - Mini Umbrella. Що це таке? - Парасолька з міцною металевою основою. Це дозволяє використовувати її навіть при...
Новини компаній
Щодня ми робимо десятки фото на телефон або цифрову камеру. Рано чи пізно постає питання, як зберігати всі ці кадри?   Команда Mofy.life зібрала 5 простих порад, з якими ви зможете легко впорядкувати свій фотоархів і надійно зберегти сімейні спогади на довгі роки. 1. Видаляйте дублі і непотрібні фото Як часто ви робите серію однакових фото, намагаючись "зловити" правильний ракурс?) Або 15 раз фотографуєте друзів так, щоб всі дивилися в камеру? Погодьтеся,...
Новини компаній
Особливості бескаркасного автокрісла SafeBelt Сучасним батькам доводиться пересуватися з дитиною на машині, щоб відвезти в садок, школу або на додаткові заняття. Однак до безпеки маленького пасажира варто підійти більш грунтовно. Для цього недостатньо буде звичайного ременя безпеки, адже координація дитини ще не повністю розвинена і він не зможе втриматися при зіткненні або різкому гальмуванні. З введенням більш жорстких правил з перевезення дітей, багато...
Новини компаній
Математика – складний для розуміння та самостійного осягнення предмет. Часто дитина поверхнево засвоює теми, однак це не її вина. Шкільні уроки відзначаються рядом недоліків. Учитель не в змозі детально роз’яснити складні моменти, навести потрібні приклади. Значна кількість учнів у класі обмежує можливість донести матеріал, вибудувати індивідуальний підхід до кожного. Прості відповіді на питання дитини, відслідковування помилок допоможуть не лише успішно в...
Реклама
У 2020 учні залишилися без випускних, фотосесій і відповідно без шкільних альбомів. Щоб у дітей та їх батьків залишилися приємні спогади про школу, Mofy.life запускає соціальну ініціативу. В рамках проекту, компанія буде надавати шкільні фотокниги за собівартістю. Ми ж відповімо на основні питання. Автори соціального проекту візьмуть на себе: витрати на підготовку макетів і дизайнів фотокниг; витрати на оплату працівникам компанії; організацію всього проце...
Реклама
З екзотичних подорожей ми хочемо привезти, перш за все, приємні спогади, оригінальні сувеніри та галереї унікальних фотографій. На жаль, в цей список іноді входить іноземна валюта, наявність якої після повернення на батьківщину стає проблемою. Що з нею зробити, щоб вона не лежала у вашому гаманці мертвим капіталом? Відвідавши сайт Обмінки, ви зможете отримати інформацію про курс валют у Миколаїві, а також зможете дізнатися адресу найближчої до вас Обмінки...
Реклама
У пошуках обмінника, в якому можна вигідно зробити обмін валют вінниця, як правило, ми звертаємо увагу на курс валют обмінка вінниця. У зв'язку з цим, ми шукаємо таку пропозицію, яка при покупці валюти дозволить нам витратити якомога менше, і при продажу валюти дозволить отримати якомога більше. Звичайно, пункти обміну валют "думають" зовсім інакше, ніж їх клієнти, так як вони орієнтовані на прибуток, а отримати її вони можуть в тому випадку, коли вони буд...
Новини компаній
Є періоди для прогулянок містом, а є час, котрий правильніше було б провести вдома. І хоча ми спостерігаємо повільне полегшення карантинних умов у Луцьку, проте про загальні та особисті заходи безпеки слід пам’ятати весь час. Здоров’я є однією із найважливіших цінностей, тому ми не пропонуємо вам відмовитися від здійснення покупок, але надаємо вам можливість робити це безпечно. Інтернет-магазин АРС об’єднав у своєму каталозі товари різних категорій для ваш...
Реклама
Міжкімнатні ламіновані двері - це полотна, на які нанесена тонка декоративна плівка, яка називається ламінатіном або ламінатом. Цей штучний матеріал наноситься на каркас конструкції за допомогою методу пресування під впливом високих температур. При цьому товщина покриття становить від 0,4 до 0,8 мм.Чаще всього, малюнок імітує різні породи дерев, ціна таких виробів набагато дешевше, за рахунок більш доступного і простого способу нанесення. Двері ламіновані...