17:20, 8 травня 2018 р.
Кількатисячні штрафи та арешт майна - "нові" зміни у ПДР
Як тільки в Україні запрацює сучасна система відеоспостереження і порушення правил дорожнього руху будуть фіксуватися, водії отримуватимуть штрафи у кілька тисяч гривень. У разі несплати їм загрожує арешт майна.
Про це повідомляв перший заступник голови Нацполіціі В'ячеслав Аброськін, - пише "Обозреватель".
У нас на сьогодні існує порядок конфіскації майна і він в тому числі буде поширюватися і на ті листи щастя, які будуть приходить за фактом фотофіксації в автоматичному режимі правопорушень.
Власнику автотранспортного засобу спрямовуватиметься постанову, згідно з яким штраф треба буде сплатити протягом 15-ти днів. Якщо по закінченню цього терміну штраф не сплачений, то згідно із законодавством, поліція має право звернутися до виконавчої служби про примусове стягнення такого штрафу.
Виконавча служба відкриває виконавче провадження і оголошує автомобіль в розшук. При його виявленні поліція зобов'язана затримати його і відправити на штрафмайданчик. Відповідно людина повинна поїхати, оплатити штраф і послуги з евакуації і після цього може забрати свій автомобіль з штрафмайданчика.
Така процедура існує у нас з 2008-го року і конфіскація майна - це саме ця процедура.
Нову систему відеоспостереження будемо впроваджувати не з нуля. У нас вже був досвід і, на жаль, цей досвід був сумний. Тому з урахуванням всіх помилок, які були допущені раніше, систему необхідно запускати дуже обережно і дуже ретельно підходити до цього питання. Поки що ситуація виглядає не найкращим чином.
Закон, який діє на сьогоднішній день, по суті, повторює ті ж самі помилки, в силу яких в 2010-му році рішенням Конституційного суду "листи щастя" були скасовані. Той же самий механізм.
У нас до відповідальності притягується не та людина, яка скоїла правопорушення, а той, хто є власником транспортного засобу. Це неправильно, це суперечить Конституції.
Якщо найближчим часом відповідні зміни не будуть внесені в закон, то нас очікує дежавю. Те, що було в 2010-му. Звичайно, потрібно підтягнути інфраструктуру, оскільки все взаємопов'язано.
Не можна говорити мовою ультиматуму. Мовляв, ви нам спочатку зробіть таку-то інфраструктуру, а ми у відповідь перестанемо порушувати. Кожен повинен відповідати за свої дії. Водії в свою чергу навіть у чинній інфраструктурі, навіть при всіх її недоліках, не повинні допускати порушень. А ті, хто відповідає за порушення експлуатації зі свого боку, теж повинні нести відповідальність.
На щастя, ситуація у нас змінюється. Якщо подивитися на історію 5-річної давності і взяти сьогодні, то ще 5 років тому мало хто вірив в компенсацію збитків через дорожньої ями. А зараз такі судові процеси відбуваються часто-густо.
Поліція притягає до відповідальності, в тому числі, і власників доріг. Тобто ситуація у нас потихеньку змінюється. Дуже часто порушення відбуваються не тому, що "я хочу порушити". У нас часто розмітки або дорожні знаки розташовані таким чином, що водій вчасно може їх не помітити. А це між іншим, відповідно до Міжнародної конвенції Про міжнародні знаки і сигнали, яку ми підписали, є першим і необхідною умовою.
Всі дорожні знаки і сигнали повинні розташовуватися таким чином, щоб їх легко і своєчасно могли виявити водії. Зараз ця вимога не завжди виконується.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...