Кількатисячні штрафи та арешт майна - "нові" зміни у ПДР

Кількатисячні штрафи та арешт майна - "нові" зміни у ПДР, Мирослава Бицька

Як тільки в Україні запрацює сучасна система відеоспостереження і порушення правил дорожнього руху будуть фіксуватися, водії отримуватимуть штрафи у кілька тисяч гривень.  У разі несплати їм загрожує арешт майна. 

Про це повідомляв перший заступник голови Нацполіціі В'ячеслав Аброськін, - пише "Обозреватель".  

У нас на сьогодні існує порядок конфіскації майна і він в тому числі буде поширюватися і на ті листи щастя, які будуть приходить за фактом фотофіксації в автоматичному режимі правопорушень. 

Власнику автотранспортного засобу спрямовуватиметься постанову, згідно з яким штраф треба буде сплатити протягом 15-ти днів.  Якщо по закінченню цього терміну штраф не сплачений, то згідно із законодавством, поліція має право звернутися до виконавчої служби про примусове стягнення такого штрафу. 

Виконавча служба відкриває виконавче провадження і оголошує автомобіль в розшук.  При його виявленні поліція зобов'язана затримати його і відправити на штрафмайданчик.  Відповідно людина повинна поїхати, оплатити штраф і послуги з евакуації і після цього може забрати свій автомобіль з штрафмайданчика. 

Така процедура існує у нас з 2008-го року і конфіскація майна - це саме ця процедура. 

Нову систему відеоспостереження будемо впроваджувати не з нуля.  У нас вже був досвід і, на жаль, цей досвід був сумний.  Тому з урахуванням всіх помилок, які були допущені раніше, систему необхідно запускати дуже обережно і дуже ретельно підходити до цього питання.  Поки що ситуація виглядає не найкращим чином. 

Закон, який діє на сьогоднішній день, по суті, повторює ті ж самі помилки, в силу яких в 2010-му році рішенням Конституційного суду "листи щастя" були скасовані.  Той же самий механізм. 

У нас до відповідальності притягується не та людина, яка скоїла правопорушення, а той, хто є власником транспортного засобу.  Це неправильно, це суперечить Конституції. 

Якщо найближчим часом відповідні зміни не будуть внесені в закон, то нас очікує дежавю.  Те, що було в 2010-му.  Звичайно, потрібно підтягнути інфраструктуру, оскільки все взаємопов'язано. 

Не можна говорити мовою ультиматуму.  Мовляв, ви нам спочатку зробіть таку-то інфраструктуру, а ми у відповідь перестанемо порушувати.  Кожен повинен відповідати за свої дії.  Водії в свою чергу навіть у чинній інфраструктурі, навіть при всіх її недоліках, не повинні допускати порушень.  А ті, хто відповідає за порушення експлуатації зі свого боку, теж повинні нести відповідальність. 

На щастя, ситуація у нас змінюється.  Якщо подивитися на історію 5-річної давності і взяти сьогодні, то ще 5 років тому мало хто вірив в компенсацію збитків через дорожньої ями.  А зараз такі судові процеси відбуваються часто-густо. 

Поліція притягає до відповідальності, в тому числі, і власників доріг.  Тобто ситуація у нас потихеньку змінюється. Дуже часто порушення відбуваються не тому, що "я хочу порушити".  У нас часто розмітки або дорожні знаки розташовані таким чином, що водій вчасно може їх не помітити.  А це між іншим, відповідно до Міжнародної конвенції Про міжнародні знаки і сигнали, яку ми підписали, є першим і необхідною умовою. 

Всі дорожні знаки і сигнали повинні розташовуватися таким чином, щоб їх легко і своєчасно могли виявити водії.  Зараз ця вимога не завжди виконується.

закон обмеження швидкість ПДР штрафи відеофіксація
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі