Персоналізуйте інформацію й спілкуйтесь зі своєю аудиторією, - медіадослідниця

Експерти в дискусії про головні зміни в поведінці медіааудиторії розповіли, як споживають інформацію представники різних поколінь, чого вони чекають від медіа, які платформи для перегляду контенту є найпопулярнішими, та як у зв’язку з цим трансформується класичне телебачення.

Про це повідомляє "Детектор медіа".

За статистикою, озвученою директоркою агентства Isobar Ukraine Ганною Жуковською, більше 50 % населення України користується інтернетом, у великих містах проникнення інтернету сягає більше 70 %.

Молода аудиторія обирає інтернет, ігноруючи телебачення, але при цьому, за даними досліджень агентства, телеперегляд падає незначною мірою, в найближчі десять років люди не перестануть дивитися телебачення, але воно трансформується й перейде на інші платформи.

Доки доросла аудиторія споживає більше текстового контенту через Twitter та LinkedIn, а «іПокоління» концентруються в Instagram, молодше покоління обирає відеоконтент — це переважно короткі ролики на різні теми.

Найпопулярнішим месенджером в Україні залишається Viber. Але за останній рік більш ніж удвічі збільшив аудиторію Telegram (його обирають переважно чоловіки).

Молодше покоління є не в усіх соціальних мережах, неймовірно популярним залишається YouTube: більше третини 3-4-річних дітей і більше половини 5–7-річних використовують YouTube для пізнання світу і спілкування.

Про зміни в телеперегляді

Партнер групи Kwendi Андрій Таранов упевнений, що телевізори у вітальнях людей висітимуть іще довгі роки і слугуватимуть і для індивідуального перегляду, і для збору всієї сім’ї, і залишаться головним безкоштовним атракціоном для мільйонів.

Хоча, за його словами, у 2017 році в Києві вперше було виявлено більше 10 % домогосподарств, у яких немає телевізорів. З іншого боку, серед населення точиться дуже багато розмов про «залізо» — супутниковий ефір, цифрове телебачення, доставка сигналу, кодування тощо.

«Останні 20 років споживанням телебачення рулить людина, у якої в руках пульт дистанційного управління. Це і є лінійне телебачення в уяві глядача — кнопки, по яких іде рівномірний контент і які він перемикає. І доки ця штука в руках у великої кількості людей, це шлях людей до лінійного телебачення, іншого шляху немає», — сказав Андрій Таранов.

Єдиною (фізіологічною) відмінністю є те, що молоде покоління, яке користується смартфонами та планшетами, звикло перемикати контент за допомогою дотику, а не кнопок. Тож спеціалісти мають вирішити, якими саме мають бути ці кнопки, щоби привернути увагу аудиторії.

За словами ж Кирила Єжова із компанії TNS, нині в Україні споживання відео на діджитал-платформах є вищим, ніж за допомогою класичного телебачення. У зв’язку з цим, за його даними, до 2022 року більше 30 % реклами буде адресною, спрямованою на потреби споживача.

«Сьогодні в населення існує недовіра до ЗМІ. Її потрібно відроджувати, шукати споживача там, де йому зручно — через різноманітні платформи та додатки», — додав він.

Про споживання заблокованих сайтів

Директор Factum Group Ukraine Іван Дубинський пояснив, як змінилися звички споживання медіаконтенту в українців після введення заборони деяких російських сайтів.

Його компанія порівняла результати досліджень, проведених у квітні 2017 року та квітні 2018 року й виявила, що відвідуваність соціальної мережі «Вконтакте» українцями впала із 68 % до 35 %, «Одноклассники» — з 48 % до 22 %.

Користування електронною поштою Yandex зменшилося із 17 % до 5 %, Mail.ru — із 28 % до 6 %. Цим скористалися Gmail.com та Ukr.net, показники яких у результаті зросли.

Загальне охоплення заблокованих в Україні сайтів зменшилося з 81 % до 53 %.

Про медіаспоживання у Європі

Директорка з питань дослідження аудиторії ІТК Олена Миронова запевнила, що сучасний пересічний українець проводить за споживанням телебачення 4 години і 7 хвилин на добу (середній показник) — а це половина стандартного робочого дня.

Пересічний європеєць виділяє на перегляд телеконтенту 3 години 54 хвилини, загалом на 13 хвилин менше, ніж українець. Менше споживає Норвегія (2,5 години), більше — Румунія (5,5 годин).

У США розподіл користування соціальними мережами серед населення має такий вигляд: 67 % — Facebook, 36 % — Instagram, 31 % — Pinterest.

«Аудиторія змінюється і те, що було правильним учора, може бути вже неправильним сьогодні. Вивчайте свою аудиторію, не обмежуйте себе кількісними дослідженнями, бо бажання споживачів глибше пізнаються через якісні, правильно організовані дослідження. Персоналізуйте контент і спілкуйтесь зі своєю аудиторією, бо зараз є така можливість — отримувати зворотній зв'язок, інформацію», — підкреслила Ніно Джапарідзе.

медіа ЗМІ
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Реклама
В даний час складно уявити офіс без МФУ. Це дуже необхідне обладнання, без якого нормальна робота компанії неможлива. На великих підприємствах принтери працюють практично весь час, тому потрібно, щоб вони були висококласними пристроями. Сканери все частіше купуються в офісах, що дозволяє легко відправляти документи по електронній пошті. Через те, що не кожен офіс може похвалитися великою площею, все більше і більше людей вважають за краще купувати багатофу...
Новини компаній
Як би ми не відносилися до Дня Святого Валентина, в глибині душі кожен із нас у цей день чекає на сюрпризи, романтику і красиві знаки уваги. Допомогти в цьому можуть… фотокниги. Ми зібрали 5 незвичайних ідей для подарунка від сервіса створення фотобуків  Mofy.life. Збережіть фотоісторію ваших відносин. Love Story  Солодша за цукерки, красивіша за валентинки може бути тільки ваша власна історія кохання. Зберіть фото з подорожей, побачень і романтичних фото...
Новини компаній
Погана погода? Нудьга? Начебто все добре, але чогось не вистачає? Ми знаємо, що Вам допоможе! Годинник з натурального дерева. Він потіше Вас теплом, властивим всім натуральним матеріалам. Годинник буде радувати Ваше око та привертати увагу оточуючих своєю неординарністю. Чи багато Ви бачили таких нестандартних рішень? Годинник З ДЕРЕВА! Він прикрасить собою витончену жіночу руку й додасть брутальності образу чоловіка. Він приваблюють як дорослих, так і під...
Новини компаній
Кожна дівчина завжди хоче виглядати оригінально, мати свою цікавинку. Часто виникає бажання придбати будь-яку прикрасу, якої немає у подруг і колег. Хочеться бути особливою. І тепер Ви легко можете стати такою з нашою допомогою! У 2019 році з'явився новий бренд - оригінальні прикраси зі срібла у вигляді орігамі. Ці підвіски закохують в себе з першого погляду. Вони не схожі на банальні прикраси у вигляді сердечок або квітів. Придбайте будь-яку з цих підвісо...
Новини компаній
Головний тренд весни 2020 року - електросамокат KUGOO M2 PRO! Kugoo M2 Pro Jilong - це нова поліпшена модель електросамоката від компанії Jilong в 2019 році. Самокат Kugoo M2 Pro Jilong відрізняється від своїх попередників вдосконаленим дизайном, надійністю конструкції, компактністю і функціональністю. З таким самокатом ви будете почувати себе впевнено як у місті так і на бездоріжжі. Швидкість, вага і максимальний пробіг самоката дозволяють здійснювати щод...
Новини компаній
Камера передає відеозображення на Ваш смартфон або будь-який інший пристрій. Ви можете бачити, що відбувається як в реальному часі, так і переглядати відеозапис пізніше. У чому плюси IP-камер? Уявіть, що Ви поїхали на роботу і забули: чи вимкнули праску. Або хвилюєтеся про збереження майна під час відпустки. У всіх цих ситуаціях Вас заспокоять IP-камери відеоспостереження. Камери легко встановлюються на стіні або на полиці шафи і передають інформацію на ве...
Новини компаній
Якщо хочеш, щоб взуття слуговало довше, доглядай за ним. Так багатьом з нас говорили батьки. Догляд полягав в сушці на батареї або зі зім'ятою газетою, щоденному намазуванні взуттєвим кремом та чищення від бруду. До сушінні взуття варто підійти з усією відповідальністю, тому що неправильна процедура не тільки зіпсує зовнішній вигляд взуття, а й значно скоротить термін служби. Наше рішення в сушінні взуття вразить вас. Супер-сушарка для взуття Shoes Drying...
Суспільство
Кілька років тому поляки вирішили відновити будівлю. На це в Міністерстві культури Польщі виділили мільйон євро. Окрім того, гроші збирали і в соцмережах. Реставровували храм польські фахівці за фотографіями. Нині роботи зовні вже завершені, а ось всередині ще тривають, - йдеться у сюжеті 12 каналу. Перша дерев'яна церква на цьому місці з'явилася ще в 1588-му році за сприяння князя Станіслава Радзивілла - олицького ордината та великого маршала литовського....
Суспільство
Творчий захід організували майстрині, які займаються виготовленням унікальних іграшок багато років, - йдеться у сюжеті 12 каналу. До творчості вирішили залучили й дітей, аби ті краще познайомилися з історією іграшок. Найбільше тут ляльок-мотанок. Це українські народні обереги. Такі унікальні іграшки виготовляються не менше 6-ти годин. Майстрині розповідають, що для створення її не можна використовувати ріжучі предмети. Тканину рвуть руками на маленькі клап...