Персоналізуйте інформацію й спілкуйтесь зі своєю аудиторією, - медіадослідниця

Експерти в дискусії про головні зміни в поведінці медіааудиторії розповіли, як споживають інформацію представники різних поколінь, чого вони чекають від медіа, які платформи для перегляду контенту є найпопулярнішими, та як у зв’язку з цим трансформується класичне телебачення.

Про це повідомляє "Детектор медіа".

За статистикою, озвученою директоркою агентства Isobar Ukraine Ганною Жуковською, більше 50 % населення України користується інтернетом, у великих містах проникнення інтернету сягає більше 70 %.

Молода аудиторія обирає інтернет, ігноруючи телебачення, але при цьому, за даними досліджень агентства, телеперегляд падає незначною мірою, в найближчі десять років люди не перестануть дивитися телебачення, але воно трансформується й перейде на інші платформи.

Доки доросла аудиторія споживає більше текстового контенту через Twitter та LinkedIn, а «іПокоління» концентруються в Instagram, молодше покоління обирає відеоконтент — це переважно короткі ролики на різні теми.

Найпопулярнішим месенджером в Україні залишається Viber. Але за останній рік більш ніж удвічі збільшив аудиторію Telegram (його обирають переважно чоловіки).

Молодше покоління є не в усіх соціальних мережах, неймовірно популярним залишається YouTube: більше третини 3-4-річних дітей і більше половини 5–7-річних використовують YouTube для пізнання світу і спілкування.

Про зміни в телеперегляді

Партнер групи Kwendi Андрій Таранов упевнений, що телевізори у вітальнях людей висітимуть іще довгі роки і слугуватимуть і для індивідуального перегляду, і для збору всієї сім’ї, і залишаться головним безкоштовним атракціоном для мільйонів.

Хоча, за його словами, у 2017 році в Києві вперше було виявлено більше 10 % домогосподарств, у яких немає телевізорів. З іншого боку, серед населення точиться дуже багато розмов про «залізо» — супутниковий ефір, цифрове телебачення, доставка сигналу, кодування тощо.

«Останні 20 років споживанням телебачення рулить людина, у якої в руках пульт дистанційного управління. Це і є лінійне телебачення в уяві глядача — кнопки, по яких іде рівномірний контент і які він перемикає. І доки ця штука в руках у великої кількості людей, це шлях людей до лінійного телебачення, іншого шляху немає», — сказав Андрій Таранов.

Єдиною (фізіологічною) відмінністю є те, що молоде покоління, яке користується смартфонами та планшетами, звикло перемикати контент за допомогою дотику, а не кнопок. Тож спеціалісти мають вирішити, якими саме мають бути ці кнопки, щоби привернути увагу аудиторії.

За словами ж Кирила Єжова із компанії TNS, нині в Україні споживання відео на діджитал-платформах є вищим, ніж за допомогою класичного телебачення. У зв’язку з цим, за його даними, до 2022 року більше 30 % реклами буде адресною, спрямованою на потреби споживача.

«Сьогодні в населення існує недовіра до ЗМІ. Її потрібно відроджувати, шукати споживача там, де йому зручно — через різноманітні платформи та додатки», — додав він.

Про споживання заблокованих сайтів

Директор Factum Group Ukraine Іван Дубинський пояснив, як змінилися звички споживання медіаконтенту в українців після введення заборони деяких російських сайтів.

Його компанія порівняла результати досліджень, проведених у квітні 2017 року та квітні 2018 року й виявила, що відвідуваність соціальної мережі «Вконтакте» українцями впала із 68 % до 35 %, «Одноклассники» — з 48 % до 22 %.

Користування електронною поштою Yandex зменшилося із 17 % до 5 %, Mail.ru — із 28 % до 6 %. Цим скористалися Gmail.com та Ukr.net, показники яких у результаті зросли.

Загальне охоплення заблокованих в Україні сайтів зменшилося з 81 % до 53 %.

Про медіаспоживання у Європі

Директорка з питань дослідження аудиторії ІТК Олена Миронова запевнила, що сучасний пересічний українець проводить за споживанням телебачення 4 години і 7 хвилин на добу (середній показник) — а це половина стандартного робочого дня.

Пересічний європеєць виділяє на перегляд телеконтенту 3 години 54 хвилини, загалом на 13 хвилин менше, ніж українець. Менше споживає Норвегія (2,5 години), більше — Румунія (5,5 годин).

У США розподіл користування соціальними мережами серед населення має такий вигляд: 67 % — Facebook, 36 % — Instagram, 31 % — Pinterest.

«Аудиторія змінюється і те, що було правильним учора, може бути вже неправильним сьогодні. Вивчайте свою аудиторію, не обмежуйте себе кількісними дослідженнями, бо бажання споживачів глибше пізнаються через якісні, правильно організовані дослідження. Персоналізуйте контент і спілкуйтесь зі своєю аудиторією, бо зараз є така можливість — отримувати зворотній зв'язок, інформацію», — підкреслила Ніно Джапарідзе.

медіа ЗМІ
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Новини компаній
Діти дорослішають на диво швидко. І все раніше і раніше починають прагнути до самостійності. Самостійно ходити в секцію, повертатися зі школи або грати на вулиці без нагляду. Навіть самий самовідданий батько не в змозі бути з дитиною кожну хвилину. Але для кожного з батьків завжди важливо знати, що дитина в безпеці. Смарт-годинник для дітей вирішують цю проблему. Вони дозволяють не тільки знати, де дитина, але і як і з ким він спілкується. Це сучасний кори...
Новини компаній
Сучасний безконтактний термометр для вимірювання температури тіла і навколишнього середовища - дуже корисний пристрій, який повинен бути в кожному домі. З його допомогою Ви з легкістю і за лічені секунди зможете виміряти температуру тіла членів родини. Але також пристрій дозволить дізнатися й температуру будь-якій поверхні або предмета: стіни, їжі, води. Кожен термометр інфрачервоний безконтактний, представлений у нашому магазині пройшов ретельний відбір і...
Новини компаній
Багато людей, вибираючи годинник, намагаються знайти таку модель, яка підкреслить їхню індивідуальність. В Україні з'явилися модні дерев'яні годинники. Вони виконані дуже стильно, якісно і привабливо. Це аксесуар, який зможе підкреслити Вашу індивідуальність і неповторність. Це новинка 2019, яка буде в тренді ще досить довго. Виглядають класично. Мають якісний кварцовий японський механізм, що дозволяє безтурботно носити їх досить довго, змінюючи лише батар...
Реклама
Суши - это простое и одновременно изысканное блюдо, которое завоевало сердца многих людей. В «Sushi Icons» с уважением к японской традиции, соединены новые вкусы. В суши важна каждая деталь, поэтому здесь сочетается высокое качество ингредиентов, тщательное изготовление и элегантное оформление.          Доступна также доставка суши sushiicons.com.ua из высококачественных продуктов на дом, в офис, на вечеринки.  Предлагаем: - доставку по всей территории Х...
Новини компаній
Стильне і надійне рішення Up-brella – це стильна парасолька зворотнього складання, дуже зручна у використанні. Це нове конструктивне рішення для захисту від дощу. Вона стане у нагоді у будь-яку зливу, град, сніг або вітер, що леденить. Ця незвичайна парасолька ніколи не залишить калюжу на Вашій підлозі, не намочить Вас і Ваш одяг. Адже це так неприємно! На Вас не впаде ні крапельки, коли Ви виходитимете з машини, з дома або заходитиме в магазин. Більше нія...
Офіційно
Незабаром – другий тур виборів президента України, в якому зійдуться художній керівник студії «Квартал 95» Володимир Зеленський і нинішній президент Петро Порошенко. І якщо про самих кандидатів і команду чинного глави держави ми чули чимало, то з ким іде в політику «кварталівець», відомо не всім. Як виявилося, у його команді багато авторитетних, хоч і не завжди публічних фахівців. Один із них – уродженець Тернополя Руслан Стефанчук. Він – доктор юридичних...
Суспільство
У Луцьку хочуть підвищити ціну на проїзд у маршрутках до 6 гривень. 18 квітня відбудеться громадське обговорення проекту рішення «Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху», – повідомляють на сайті Луцькради. Захід проводиться відповідно до вимог закону, з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб. Громадське обговорення відбудеться за адресою: вул. Лесі Українки, 35 («Центр нада...
Новини компаній
Де купити гарну лампу для манікюру? Наша відповідь - магазин novinki.top. Ми пропонуємо унікальну розробку - LEDлампу «SUN», яка дозволяє висушити гель-лак за лічені секунди. Що таке лампа «SUN» і чим вона відрізняється від інших? Неповторний дизайн, в якому відсутнє дно. Для чого? Це дозволить робити не тільки якісний манікюр, але і педикюр. Чому варто купити саме лампу «SUN»? завдяки подвійному джерелу світла, лампа просушує всі популярні види гель-лаку;...
Новини компаній
Якщо вас запросили на день народження до дитини, то вибір подарунка стає важким завданням. Що подарувати, якщо у нього все є? - таке питання виникає у кожної людини. Найчастіше вибір зупиняється на черговий ляльці для дівчинки або машинці для хлопчика. Не варто поспішати нести чергову гарну, але марну коробку, зверніть увагу на подарунок, який надовго захопить маленького непосидько і стане відмінним заняттям для цілої дитячої компанії. Унікальний набір для...