Для Vodafone питання безпеки - одне з ключових питань

У компанії Vodafone запропонували свою систему верифікації, але ПриватБанк не прийняв її.

Так компанія прокоментувала повідомлення ПриватБанку про те, що банк поверне кошти лучанам, котрі постраждали від шахраїв, які скористалися можливістю перевипуску SIM-карт оператора “Vodafone”.

"Ми стикаємося з подібними скаргами клієнтів ПриватБанк, - повідомили у компанії Vodafone. Знаючи про проблему, ми запропонували систему верифікації, яка б дозволила банкам убезпечити своїх клієнтів від такого роду посягань шахраїв та нівелювати вразливість банківських послуг. Низка банків готові впроваджувати це рішення, однак Приват Банк не прийняв нашу пропозицію. Те, що банк вирішив компенсувати шкоду своїм клієнтам, говорить про те, що саме банківська послуга має недостатній захист і верифікацію клієнтів. Ми готові ще раз обговорити з банком наші пропозиції, оскільки розуміємо важливість надійного захисту фінансових коштів. Для Vodafone питання безпеки - одне з ключових питань, ми вітаємо запуск інноваційних послуг тільки в тому випадку, якщо вони не мають ризиків длялюдей. А поки радимо абонентам користуватися тільки гарантовано захищеними сервісами".

Vodafone
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі