10:00, 14 липня 2018 р.
Скільки не шкода, або скільки кандидати витрачають на президентські вибори
Президентська кампанія обійдеться кандидатам у 80-100 мільйонів доларів.
Таку оцінку озвучив Олексій Кошель, голова «Комітету виборців України», - пише "etcetera.media".
Сума, за словами Кошеля, необхідна на повсюдну присутність у медіа, оплату політтехнологів і тисяч спостерігачів.
Витрати на підкуп виборців у цю оцінку не увійшли. На думку політтехнолога Дениса Богуша, цей спосіб на найближчих виборах буде використовуватися особливо активно.
«Скупити» 10% електорату коштує близько 30 млн доларів, тобто по 250 гривень на кожного потенційного виборця.
Реклама на щитах коштує в середньому 200-300 доларів на місяць у великих містах і 400-600 доларів – у Києві. Всього в Україні налічується близько 100 тисяч рекламних щитів.
Ще дорожче обходиться реклама на телебаченні. Відомо, що Юрій Бойко вже перерахував телеканалу «Інтер» 10 мільйонів гривень.
Багато кандидатів користуються особливими преференціями на «своїх» телеканалах. Наприклад, Олег Ляшко активно рекламується на телеканалі «Україна», який пов’язаний з Рінатом Ахметовим. Юлія Тимошенко та партія «Укроп» співпрацюють з «1+1» Ігоря Коломойського, а Юрій Бойко найчастіше з’являється на «Інтері» Дмитра Фірташа.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
23:44
6 грудня
22:29
4 грудня
live comments feed...