Скільки не шкода, або скільки кандидати витрачають на президентські вибори

Скільки не шкода, або скільки кандидати витрачають на президентські вибори, Мирослава Бицька

Президентська кампанія обійдеться кандидатам у 80-100 мільйонів доларів.

Таку оцінку озвучив Олексій Кошель, голова «Комітету виборців України», - пише "etcetera.media".

Сума, за словами Кошеля, необхідна на повсюдну присутність у медіа, оплату політтехнологів і тисяч спостерігачів.

Витрати на підкуп виборців у цю оцінку не увійшли. На думку політтехнолога Дениса Богуша, цей спосіб на найближчих виборах буде використовуватися особливо активно.

«Скупити» 10% електорату коштує близько 30 млн доларів, тобто по 250 гривень на кожного потенційного виборця.

Реклама на щитах коштує в середньому 200-300 доларів на місяць у великих містах і 400-600 доларів – у Києві. Всього в Україні налічується близько 100 тисяч рекламних щитів.

Ще дорожче обходиться реклама на телебаченні. Відомо, що Юрій Бойко вже перерахував телеканалу «Інтер» 10 мільйонів гривень.

Багато кандидатів користуються особливими преференціями на «своїх» телеканалах. Наприклад, Олег Ляшко активно рекламується на телеканалі «Україна», який пов’язаний з Рінатом Ахметовим. Юлія Тимошенко та партія «Укроп» співпрацюють з «1+1» Ігоря Коломойського, а Юрій Бойко найчастіше з’являється на «Інтері» Дмитра Фірташа.

вибори реклама оплата бюджет Україна
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі