• Головна
  • Підробка номерів та двійники: нова дешева, але незаконна схема ввозу "євроблях"
15:27, 4 вересня 2018 р.

Підробка номерів та двійники: нова дешева, але незаконна схема ввозу "євроблях"

Підробка номерів та двійники: нова дешева, але незаконна схема ввозу "євроблях"

Українцям набридло постійно тягати свої євробляхи через кордон, щоб продовжити їм термін перебування в країні. Та й в цілому водії, схоже, перестають боятися правоохоронців і турбуватися про законність володіння такими автомобілями.

Якщо раніше евробляхи реєстрували на фірми за кордоном, звідки було завезено авто, то зараз їх беруть просто за довіреністю у заповзятливих поляків, литовців та ін. Після цього машини завозять в Україну, пересилають номери назад власникові, який знімає машину з обліку в «рідній» країні. А справжні номерні знаки замінюють самопальними. Якщо порушити домовленість і не переслати назад номери – машину можуть подати в розшук, - пише "ubr.ua".

Така схема допомагає заощадити на послугах фірм, на які зазвичай реєструють євробляхи. А проходженням ТО і продовженням європейської страховки водії взагалі не переймаються.

Підробка номерів та двійники: нова дешева, але незаконна схема ввозу "євроблях", фото-1

Підробляють все

При цьому на дорогах зустрічається як відверта халтура, так і цілком стерпні підробки, які не відрізнити від справжніх номерів. От тільки в жодній базі даних авто не значаться.

«Таким чином, умовний поляк позбавляє себе клопоту з податками, сплатою транспортного збору, який в ЄС постійно зростає, і перереєстрацією машини, а в Україні їздить безхазяйне авто на підроблених документах.

Доходить навіть до того, що роблять дипломатичні номерні знаки або косять під міжнародні організації, щоб мінімізувати ризики зупинки патрульною поліцією. От тільки часом такі автомобілі на підроблених номерах крадені. Хоча це не зупиняє любителів “халяви” – їх все одно купують», — розповів UBR.ua голова Association of Troubleshooters Сергій Креймер.

«Блатні» номери зазвичай ставлять на авто, як мінімум, бізнес-класу. Коштують такі, як правило, дорожче від звичайних «блях», кажуть експерти. Наприклад, якщо простий Мерседес на єврономерах обійдеться в $16-17 тис., то «дипломатичний» – вже $22 тис.

За словами автоекспертів, ще одна причина, яка спонукає автомобілістів вішати собі на машини самопальні номери – сплеск крадіжок європейських номерних знаків в Україні.

«Іноземні номери часто крадуть, і їх власники ставлять таку халтуру, а справжні номери возять з собою. Адже на копіях номерів за кордон не пустять», — розповів головний редактор проекту Авто24 Сергій Матусяк.

Підробка номерів та двійники: нова дешева, але незаконна схема ввозу "євроблях", фото-2

Поліції немає ніякого діла

Такому нахабству з боку власників «палених» євроблях, кажуть експерти, сприяє повне небажання української влади і поліції вирішувати питання з засиллям на дорогах євроавтомобілів, які й без того перебувають в країні незаконно. Їздити на «липових» номерах вони й поготів не мають права. І поки рішення цієї проблеми зависло в повітрі, водії на єврономерах стали почуватися занадто вальяжно.

«При повному потуранні влади, ситуація з євробляхами доходить до абсурду. З цієї причини вже не тільки з’являються рукописні номерні знаки на картонках, але і підробки під реальні єврономери і т. п. Зволікання з вирішенням цього питання призводить до серйозних наслідків для ринку. За нашими даними, в серпні єврономери займали 19% ринку вживаних автомобілів. Це близько до катастрофи і абсолютно нечесно по відношенню до тих, хто купує авто зі сплатою податків. Водночас, влада йде на будь-які поступки власникам єврономерів. Закінчиться це тим, що податкові надходження з імпорту авто держава просто знищить», — розповів директор інформаційно-аналітичної групи «Автоконсалтинг» Олег Омельницький.

Ще однією проблемою для українського авторинку може стати нещодавнє відкриття баз МВС з усіма офіційно зареєстрованими в Україні автомобілями. На думку деяких експертів, це допоможе зловмисникам легше «плодити» на українських дорогах «двійників» (коли одні номерні знаки використовує два і більше автомобілів ідентичних моделей).

Як розповів нам адвокат ЮК «Де-Юре» Андрій Павлишин, особливо «просунуті» шахраї і так мали безперешкодний доступ до автомобільних баз і за окрему плату навіть могли зробити оригінальні свідоцтва про реєстрацію авто (техпаспорти).

Тепер же, кажуть експерти, після того, як МВС самі зробили бази відкритими, таких ділків стане набагато більше.

«Вони в Україні є і без відкриття баз, але тепер отримати номери, він-код та інші необхідні дані щодо автомобіля шахраям буде ще легше», — зауважив Сергій Креймер.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#євробляхи #конфіскація #митниця #документи #перевірка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...