• Головна
  • Новий етап розвитку онлайн-шопінгу в Луцьку: маркетплейс Kasta розширює мережу центрів обслуговування клієнтів
Партнерський матеріал
14:56, 19 вересня 2018 р.
Надійне джерело

Новий етап розвитку онлайн-шопінгу в Луцьку: маркетплейс Kasta розширює мережу центрів обслуговування клієнтів

Партнерський матеріал
Новий етап розвитку онлайн-шопінгу в Луцьку: маркетплейс Kasta розширює мережу центрів обслуговування клієнтів

Інтернет-магазин Kasta є одним з найбільших майданчиків електронної торгівлі в Україні. По всій країні діє 91 офлайн-відділення, одне з них базується в Луцьку. Центри обслуговування клієнтів покликані мінімізувати ризики під час шопінгу в Мережі.

Незважаючи на те, що український ринок е-commerce розвивається і показує щорічний приріст, багато хто досі скептично ставиться до покупок у Всесвітній павутині. Серед найпоширеніших аргументів проти – неможливість зі 100% точністю підібрати розмір одягу та взуття. Крім того, може виявитися, що вибраний фасон погано сидить по фігурі. Другий аргумент – невідповідність кольору і фактури виробів характеристикам, описаним на сайті. Виникають труднощі і під час повернення покупки: деякі онлайн-сервіси стягують комісію за зворотну доставку. Маркетплейс Kasta знайшов розв’язання всіх цих проблем – відкриття додаткових «живих» відділень.

Центр обслуговування клієнтів слугує для того, щоб покупець міг спокійно оцінити характеристики товару і прийняти остаточне рішення про покупку. У кожному відділенні обладнано комфортну зону примірки. В ній є кабінки для перевдягання, дзеркала і яскраве освітлення. Замовивши одночасно кілька товарів різних розмірів, ви зможете придбати тільки той, який підійде краще за інших. Повернення виробів оформлюється швидко і просто. Через 3–5 хвилин на карту клієнта переводяться кошти, комісія не стягується.

Онлайн-каталог Kasta регулярно оновлюється і доповнюється новими групами товарів. Сьогодні тут можна придбати одяг, взуття, аксесуари та косметику. Нещодавно було додано розділи з товарами для відпочинку та спорту, посудом, цифровими девайсами, продуктами харчування.

Ціна доставки замовлення до центру обслуговування – 15 грн, власникам карти Black за послугу платити не потрібно. Точки офлайн-сервісу застрахують покупців від невдалих придбань і марної трати коштів, підвищать рівень довіри до інтернет-шопінгу, впевнені в Kasta.

Перехід на онлайн-покупки – це сучасне рішення для людей, які прагнуть йти в ногу з часом. Хтозна, можливо, через кілька років торгові центри вже не будуть єдиним місцем для шопінгу городян.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...