Шахрайство чистої води: як у Луцьку необгрунтовано піднімають плату за проїзд

Останнім часом трохи стих рейвах чиновників луцької влади і приватних автоперевізників щодо чергового підняття ціни на проїзд у маршрутних автобусах до 7 чи навіть до 9 гривень, як вимагають окремі власники маршруток. У мерії пообіцяли це питання предметно вирішити в січні-лютому наступного року. Так що чергового грабіжницького сюрпризу від влади чекати доведеться недовго. І провести цю оборудку намагатимуться тишком-нишком і скритно, як було у травні, коли вартість проїзду безпідставно підвищили до 5 гривень.

У цій публікації постараємося аргументовано довести: щоразу підняття ціни за проїзд в автобусах відбувається якраз безпідставно, без жодних економічних обґрунтувань, до того ж шахрайськими методами, - пише "Волинь 24".

Ще у квітні, зловживаючи владою і службовимШа становищем, міська рада порушила встановлений порядок ухвалення рішення – замість громадських слухань з приводу підняття ціни на проїзд відбулося обговорення представників громадськості і ЗМІ цього важливого питання, яке не має юридичної сили. 

Під час цього обговорення перший заступник міського голови Григорій Недопад, керівники департаменту економічної політики Олександр Озінович та управління транспорту і зв’язку Віктор Кукішев надали для обговорення сфальшовані, недостовірні дані – такий собі «Розрахунок тарифу на послуги з перевезення пасажирів» і нереальні економічні розрахунки собівартості перевезень на маршрутах.

Про ці зловживання написано в багатьох виданнях, зокрема газеті «ВолиньPost», в журналістському розслідуванні «Перевізники взяли владу за горло. Влада не пручається» від 20 квітня цього року. Тоді на підставі необґрунтованих розрахунків ціни у маршрутках рішенням Луцької міської ради від 16 травня підвищили до 5 гривень.

Зрозуміло, що вартість проїзду в маршрутках повинна бути економічно обґрунтованою, тобто рентабельною і прибутковою для перевізників, доступною для пасажирів. Економічні розрахунки вартості перевезень можна зробити тільки на підставі реальних показників кількості перевезених пасажирів (пасажиропотоку) на кожному маршруті щодня та з урахуванням виробничих затрат: вартості пального, ремонту, амортизаційних відрахувань, зарплат водіям. Однак виявилося, що провести такі економічні розрахунки неможливо, бо міська влада взагалі не має реальних показників кількості перевезених пасажирів у Луцьку загалом і автотранспортом зокрема.

Ніхто дослідженнями пасажиропотоку в міськраді не займається і обліку не веде. На наш запит до міськради надати публічну інформацію, скільки всього і маршрутками зокрема перевозиться пасажирів у Луцьку щодня перший заступник міського голови Григорій Недопад відповів:

«В управлінні транспорту і зв’язку відсутня витребувана в запиті інформація».

Тоді на підставі яких і звідки взятих даних про кількість перевезених пасажирів робилися розрахунки рентабельності пасажирських перевезень, які подавалися громадськості у квітні, коли затверджували нову ціну за проїзд?! Цифри бралися зі стелі чи їх у міськраді, вступивши в зговір з перевізниками, на догоду і корупційну підтримку власників маршруток, придумали самі?

Про викривленість і нереальність даних кількості перевезених пасажирів у наведеному міськрадою «Розрахунку тарифу на послуги з перевезення пасажирів…» свідчить те, що на окремих маршрутах одним автобусом перевозять від початку маршруту до кінця і назад лише по 34-40 пасажирів, що в 2-3 рази менше від реального пасажиропотоку. Саме на підставі цього придуманого чиновниками Луцької міськради «Розрахунку…» і було піднято ціну на проїзд в маршрутках до 5 гривень.

У головному управлінні статистики у Волинській області нам надали такі ж нереально-фантастичні цифри. Виявляється, що за січень-вересень цього року (три квартали) автотранспортом приватних підприємств і фізичних осіб-підприємців (дані надані самими підприємцями) перевезено трохи більше пасажирів, ніж електротранспортом. Тобто 40 тролейбусів перевезли 23664 тис. осіб, а 213 маршруток, зареєстрованих в Луцьку, – 25855 тис. осіб.

Проведемо елементарні математичні розрахунки. 25855 тис. пасажирів поділимо на 270 днів (це за 9 місяців). Отримане число поділимо на 213 маршруток і на 10 рейсів (в середньому щодня). Виходить, що одна маршрутка перевозить в середньому за один оборотний рейс (від початку маршруту до кінцевої зупинки і назад) 40 пасажирів! Це в один бік з кінця в кінець – 20 людей!

Судячи з цієї викривленої самими власниками автобусів звітності, виходить, що маршрутки возять не пасажирів, а повітря. Тут і стає зрозуміло, як спритні підприємці свідомо занижують в кілька разів показник кількості перевезених пасажирів. Ось звідки беруться нерентабельність і збитковість автоперевезень.

Про ці оборудки добре мали би знати в міськраді, зокрема, в управлінні транспорту і зв’язку, якби належно виконували свої службові обов’язки і дослідили реальний пасажиропотік. Інакше можемо припустити, що чиновники Луцької міськради мають добрі зв’язки із власниками маршруток, зокрема, колишніми депутатами, свідомо підтримують тіньовий бізнес автоперевізників, завдаючи збитків громаді міста.

І ще таке зауваження. У Луцьку взагалі не ведеться облік, і ніхто не знає, скільки пасажирів перевозять по місту маршрутки, які доїжджають з Луцького, Ківерцівського, Рожищенського та інших районів і там юридично зареєстровані. Маємо повний хаос з обліком пасажиропотоку. І тут луцькі чиновники викинули чергову дурницю. Комусь із них спало на думку заборонити перевізникам із прилеглих районів і приміських сіл рухатися через центр міста і по прилеглих до нього вулицях. Не про зручності для всіх пасажирів думають, а про збереження чинної корупційної схеми, збереження преференцій для пов’язаних із владою саме луцьких перевізників.

Хочеться вірити, що чиновники міської влади звернуть увагу і на безкультур’я, грубість водіїв маршруток, бо їхнє хамство зросло значно вище, ніж ціни на проїзд. Частими стали випадки вимагання коштів за повну вартість проїзду в дітей, учасників АТО, траплялося, що силою висаджували школярів із маршруток, інші неподобства. Відчуваючи покровительство з боку міської влади, приватні перевізники стають все зухвалішими, бо переконані, що їх до відповідальності ніхто не притягне. Тоді зовсім не зрозуміло, для чого в міськраді утримують цілий штат на чолі з начальником управління транспорту і зв’язку?!

Які функції це управління виконує, чи його працівники неробством заробляють собі зарплати з преміями і пенсії державних службовців?

шахрайство плата за проїзд мерія пасажиропотік
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Новини компаній
Камера передає відеозображення на Ваш смартфон або будь-який інший пристрій. Ви можете бачити, що відбувається як в реальному часі, так і переглядати відеозапис пізніше. У чому плюси IP-камер? Уявіть, що Ви поїхали на роботу і забули: чи вимкнули праску. Або хвилюєтеся про збереження майна під час відпустки. У всіх цих ситуаціях Вас заспокоять IP-камери відеоспостереження. Камери легко встановлюються на стіні або на полиці шафи і передають інформацію на ве...
Новини компаній
Шановний Ігоре Петровичу! Колектив Дочірнього підприємства «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс», яке знаходиться у м.Луцьк, висловлює Вам, як голові Волинської обласної ради, подяку за шанобливе ставлення до питання націоналізації українських підприємств. Луцький завод «Богдан», незважаючи на відсутність підтримки з боку держави, намагається вижити та зберегти робочі місця. Завод - це найбільше підприємство в Україні з виробництва сучасних ав...
Суспільство
Відомого хірурга з Волині Ростислава Валіхновського, який є директором і засновником медичного центру «Клініка Доктора Валіхновського», висвятили  у диякони. Дияконську хіротонію над Валіхновським здійснив митрополит Онуфрій, – повідомили у інформаційно-просвітницькому відділі УПЦ МП. Висвячення провели у день пам’яті святителя і чудотворця Миколая, 22 травня, після   божественної літургії у Свято-Миколаївському соборі Свято-Покровського жіночого монастиря...
Новини компаній
Мобільний інтернет став невіддільною частиною життя сучасної людини. Новий стандарт мобільного інтернету 4G / LTE – революційна технологія, яка неабияк розширила наші уявлення про те, що таке справжня мобільність і безмежна свобода. Швидкість передачі Головна перевага 4G – у швидкості передання даних, що дає змогу споживати контент у найвищій якості без найменших затримок. Якщо порівняти з найбільш сучасними мережами 3G/HSPA, середня швидкість передання да...
Новини компаній
Стильне і надійне рішення Up-brella – це стильна парасолька зворотнього складання, дуже зручна у використанні. Це нове конструктивне рішення для захисту від дощу. Вона стане у нагоді у будь-яку зливу, град, сніг або вітер, що леденить. Ця незвичайна парасолька ніколи не залишить калюжу на Вашій підлозі, не намочить Вас і Ваш одяг. Адже це так неприємно! На Вас не впаде ні крапельки, коли Ви виходитимете з машини, з дома або заходитиме в магазин. Більше нія...
Новини компаній
Сучасним дітям доступні десятки розваг - будь-які мультфільми завжди доступні в інтернеті, гаджети завжди під рукою, а іграшками завалені всі шафи. Батьки все частіше замислюються над тим, що подарувати, щоб захопити і розвинути творчі здібності своєї дитини. Паперовий альбом, олівці і фломастери не здивують дітей, тому що малювати можна за допомогою комп'ютерних програм або в додатку смартфона. На допомогу прийшла унікальна новинка - технологія малювання...
Новини компаній
Де купити гарну лампу для манікюру? Наша відповідь - магазин novinki.top. Ми пропонуємо унікальну розробку - LEDлампу «SUN», яка дозволяє висушити гель-лак за лічені секунди. Що таке лампа «SUN» і чим вона відрізняється від інших? Неповторний дизайн, в якому відсутнє дно. Для чого? Це дозволить робити не тільки якісний манікюр, але і педикюр. Чому варто купити саме лампу «SUN»? завдяки подвійному джерелу світла, лампа просушує всі популярні види гель-лаку;...
Новини компаній
Століття технологій захоплює не тільки дорослих. Більшість дітей з самого раннього віку піддаються впливу інтернету, онлайн-ігор і все менше проводять час на вулиці та зовсім перестають грати в розвиваючі ігри. Ви батьки, і вас не оминула ця проблема? Тоді спеціально для вас ми пропонуємо Magic Dough - пластилін для дитячої творчості, яким із задоволенням будуть займатися і малюки, і підлітки. Magic Dough - це набір для ліплення, який включає в себе інстру...
Новини компаній
Щодня людина стикається з проблемами, стресами і страхами. Якщо це дорослий, то впоратися з труднощами, що навалилися легше. Якщо ж проблеми наздоганяють дитину, то вона закривається в собі і намагається вийти з ситуації самостійно. Різноманітні тренінги та тести розробляються психологами для вирішення дитячих емоційних проблем. Технологія малювання на воді Ебру вважається ефективним інструментом з'ясування причин дитячих проблем. Яким чином малювання фарб...