Шахрайство чистої води: як у Луцьку необгрунтовано піднімають плату за проїзд

Останнім часом трохи стих рейвах чиновників луцької влади і приватних автоперевізників щодо чергового підняття ціни на проїзд у маршрутних автобусах до 7 чи навіть до 9 гривень, як вимагають окремі власники маршруток. У мерії пообіцяли це питання предметно вирішити в січні-лютому наступного року. Так що чергового грабіжницького сюрпризу від влади чекати доведеться недовго. І провести цю оборудку намагатимуться тишком-нишком і скритно, як було у травні, коли вартість проїзду безпідставно підвищили до 5 гривень.

У цій публікації постараємося аргументовано довести: щоразу підняття ціни за проїзд в автобусах відбувається якраз безпідставно, без жодних економічних обґрунтувань, до того ж шахрайськими методами, - пише "Волинь 24".

Ще у квітні, зловживаючи владою і службовимШа становищем, міська рада порушила встановлений порядок ухвалення рішення – замість громадських слухань з приводу підняття ціни на проїзд відбулося обговорення представників громадськості і ЗМІ цього важливого питання, яке не має юридичної сили. 

Під час цього обговорення перший заступник міського голови Григорій Недопад, керівники департаменту економічної політики Олександр Озінович та управління транспорту і зв’язку Віктор Кукішев надали для обговорення сфальшовані, недостовірні дані – такий собі «Розрахунок тарифу на послуги з перевезення пасажирів» і нереальні економічні розрахунки собівартості перевезень на маршрутах.

Про ці зловживання написано в багатьох виданнях, зокрема газеті «ВолиньPost», в журналістському розслідуванні «Перевізники взяли владу за горло. Влада не пручається» від 20 квітня цього року. Тоді на підставі необґрунтованих розрахунків ціни у маршрутках рішенням Луцької міської ради від 16 травня підвищили до 5 гривень.

Зрозуміло, що вартість проїзду в маршрутках повинна бути економічно обґрунтованою, тобто рентабельною і прибутковою для перевізників, доступною для пасажирів. Економічні розрахунки вартості перевезень можна зробити тільки на підставі реальних показників кількості перевезених пасажирів (пасажиропотоку) на кожному маршруті щодня та з урахуванням виробничих затрат: вартості пального, ремонту, амортизаційних відрахувань, зарплат водіям. Однак виявилося, що провести такі економічні розрахунки неможливо, бо міська влада взагалі не має реальних показників кількості перевезених пасажирів у Луцьку загалом і автотранспортом зокрема.

Ніхто дослідженнями пасажиропотоку в міськраді не займається і обліку не веде. На наш запит до міськради надати публічну інформацію, скільки всього і маршрутками зокрема перевозиться пасажирів у Луцьку щодня перший заступник міського голови Григорій Недопад відповів:

«В управлінні транспорту і зв’язку відсутня витребувана в запиті інформація».

Тоді на підставі яких і звідки взятих даних про кількість перевезених пасажирів робилися розрахунки рентабельності пасажирських перевезень, які подавалися громадськості у квітні, коли затверджували нову ціну за проїзд?! Цифри бралися зі стелі чи їх у міськраді, вступивши в зговір з перевізниками, на догоду і корупційну підтримку власників маршруток, придумали самі?

Про викривленість і нереальність даних кількості перевезених пасажирів у наведеному міськрадою «Розрахунку тарифу на послуги з перевезення пасажирів…» свідчить те, що на окремих маршрутах одним автобусом перевозять від початку маршруту до кінця і назад лише по 34-40 пасажирів, що в 2-3 рази менше від реального пасажиропотоку. Саме на підставі цього придуманого чиновниками Луцької міськради «Розрахунку…» і було піднято ціну на проїзд в маршрутках до 5 гривень.

У головному управлінні статистики у Волинській області нам надали такі ж нереально-фантастичні цифри. Виявляється, що за січень-вересень цього року (три квартали) автотранспортом приватних підприємств і фізичних осіб-підприємців (дані надані самими підприємцями) перевезено трохи більше пасажирів, ніж електротранспортом. Тобто 40 тролейбусів перевезли 23664 тис. осіб, а 213 маршруток, зареєстрованих в Луцьку, – 25855 тис. осіб.

Проведемо елементарні математичні розрахунки. 25855 тис. пасажирів поділимо на 270 днів (це за 9 місяців). Отримане число поділимо на 213 маршруток і на 10 рейсів (в середньому щодня). Виходить, що одна маршрутка перевозить в середньому за один оборотний рейс (від початку маршруту до кінцевої зупинки і назад) 40 пасажирів! Це в один бік з кінця в кінець – 20 людей!

Судячи з цієї викривленої самими власниками автобусів звітності, виходить, що маршрутки возять не пасажирів, а повітря. Тут і стає зрозуміло, як спритні підприємці свідомо занижують в кілька разів показник кількості перевезених пасажирів. Ось звідки беруться нерентабельність і збитковість автоперевезень.

Про ці оборудки добре мали би знати в міськраді, зокрема, в управлінні транспорту і зв’язку, якби належно виконували свої службові обов’язки і дослідили реальний пасажиропотік. Інакше можемо припустити, що чиновники Луцької міськради мають добрі зв’язки із власниками маршруток, зокрема, колишніми депутатами, свідомо підтримують тіньовий бізнес автоперевізників, завдаючи збитків громаді міста.

І ще таке зауваження. У Луцьку взагалі не ведеться облік, і ніхто не знає, скільки пасажирів перевозять по місту маршрутки, які доїжджають з Луцького, Ківерцівського, Рожищенського та інших районів і там юридично зареєстровані. Маємо повний хаос з обліком пасажиропотоку. І тут луцькі чиновники викинули чергову дурницю. Комусь із них спало на думку заборонити перевізникам із прилеглих районів і приміських сіл рухатися через центр міста і по прилеглих до нього вулицях. Не про зручності для всіх пасажирів думають, а про збереження чинної корупційної схеми, збереження преференцій для пов’язаних із владою саме луцьких перевізників.

Хочеться вірити, що чиновники міської влади звернуть увагу і на безкультур’я, грубість водіїв маршруток, бо їхнє хамство зросло значно вище, ніж ціни на проїзд. Частими стали випадки вимагання коштів за повну вартість проїзду в дітей, учасників АТО, траплялося, що силою висаджували школярів із маршруток, інші неподобства. Відчуваючи покровительство з боку міської влади, приватні перевізники стають все зухвалішими, бо переконані, що їх до відповідальності ніхто не притягне. Тоді зовсім не зрозуміло, для чого в міськраді утримують цілий штат на чолі з начальником управління транспорту і зв’язку?!

Які функції це управління виконує, чи його працівники неробством заробляють собі зарплати з преміями і пенсії державних службовців?

шахрайство плата за проїзд мерія пасажиропотік
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Новини компаній
Століття технологій захоплює не тільки дорослих. Більшість дітей з самого раннього віку піддаються впливу інтернету, онлайн-ігор і все менше проводять час на вулиці та зовсім перестають грати в розвиваючі ігри. Ви батьки, і вас не оминула ця проблема? Тоді спеціально для вас ми пропонуємо Magic Dough - пластилін для дитячої творчості, яким із задоволенням будуть займатися і малюки, і підлітки. Magic Dough - це набір для ліплення, який включає в себе інстру...
Новини компаній
Багато людей, вибираючи годинник, намагаються знайти таку модель, яка підкреслить їхню індивідуальність. В Україні з'явилися модні дерев'яні годинники. Вони виконані дуже стильно, якісно і привабливо. Це аксесуар, який зможе підкреслити Вашу індивідуальність і неповторність. Це новинка 2019, яка буде в тренді ще досить довго. Виглядають класично. Мають якісний кварцовий японський механізм, що дозволяє безтурботно носити їх досить довго, змінюючи лише батар...
Здоров'я
Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками прийняла рішення про заборону популярного знеболюючого препарату “Німесил”. Під заборону потрапили всі серії цього препарату, – повідомляє РБК Україна. Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками зазначила, що мова йде про препарат “Німесил” в гранулах для оральної суспензії, 100 мг/2 г у однодозових пакетах, серії 92176, виробництва Laboratori Guidotti S. p...
Новини компаній
Стильне і надійне рішення Up-brella – це стильна парасолька зворотнього складання, дуже зручна у використанні. Це нове конструктивне рішення для захисту від дощу. Вона стане у нагоді у будь-яку зливу, град, сніг або вітер, що леденить. Ця незвичайна парасолька ніколи не залишить калюжу на Вашій підлозі, не намочить Вас і Ваш одяг. Адже це так неприємно! На Вас не впаде ні крапельки, коли Ви виходитимете з машини, з дома або заходитиме в магазин. Більше нія...
Здоров'я
За результатами  епідеміологічного розслідування отруєння  в луцькому “Базилік” встановили, що причиною стала сальмонела. Факторами передачі  послужили  епідемічно небезпечні страви – суші з використанням сирого морського окуня. Так, рибу придбали   в  торговому комплексі “Пасаж”   без супровідних документів,  товаро — транспортної  накладної, – повідомили у ДУ “Волинський обласний лабораторний центр Міністерства  охорони здоров’я України”. Культури сальмо...
Новини компаній
Із сухістю повітря щодня стикається кожна людина. Вдома, на роботі, в автомобілі. Дискомфорт при диханні, сухість шкіри - неприємні наслідки пересушеного повітря. Велика кількість побутових приладів вдома, офісної техніки на роботі, випаровування бензину в автомобілі не сприяють поліпшенню якості повітря, що вдихається людиною. Не завжди є можливість придбати дороге кліматичне обладнання і створити «оазис» свіжості і приємних ароматів. Справжньою знахідкою...
Новини компаній
Дійсно, є речі, що увійшли в наше життя, і залишаються в ньому назавжди. Є речі, без яких ми банально вже не можемо уявити свій день. Здавалося б, прості навушники для смартфона, а без цих маленьких друзів нам важко себе уявити. А все тому, що ми вже звикли. Частина нашого життя проходить у дорозі, і ввечері нам може не залишитися часу для прослуховування нового альбому улюбленого виконавця, нової книги, яка є у продажу в аудіо варіанті. Так, є можливість...
Новини компаній
Який сік смачніший і більш корисний? Покупний або той, що ви зробите самі? Звичайно ж, свій! Адже він живий, в ньому більше корисних речовин і вітамінів, та й на відміну від магазинного він точно буде 100%-им, можна не сумніватися. У вас ще немає соковижималки? Тоді ми йдемо за нею. Вибір соковижималки залежить від того, наскільки часто ви збираєтеся використовувати цю техніку - кожен день або тільки в сезон заготівель, і скільки соку вам потрібно віджати...
Новини компаній
Цього літа в рамках освітньої ініціативи GoCamp школярі ЗОШ № 5 м. Володимир-Волинський та ЗОШ І-ІІІ ст. м. Берестечко Волинської області мали змогу вдосконалити знання іноземної мови та попрактикуватись у спілкуванні з волонтерами з усього світу, а також пройти курс з основ підприємництва та діджитал-грамотності від Київстар. Проект має на меті  сформувати нове покоління майбутніх лідерів України, мотивувати молодь долати будь-які бар'єри та відкривати но...