15:02, 12 лютого 2013 р.

У Луцьку підвищать тарифи

Тарифи на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не відшкодовують фактичних витрат, що несуть житлово-експлуатаційні підприємства по обслуговуванню житлового фонду.

Про це на оперативній нараді заявила заступник міського голови Лариса Соколовська. За її словами, у зв’язку з цим міська влада змушена піти на непопулярний та неприємний крок – підвищення тарифів.

   Послуга з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є збитковою з наступних причин: зростання розміру мінімальної заробітної плати встановленої на законодавчому рівні (в тарифі враховувалася мінімальна заробітна плата 650 грн,а на сьогоднішній день вона складає 1147 грн, збільшення на 76,5%); збільшення ціни на електричну енергію з 0,2436 грн за 1 кВт, врахованої в тарифі до 0,3648 грн за 1 кВт. на даний час (ріст 49,8%).

   Лариса Соколовська зауважила, що враховуючи вищезазначене, житлово-експлуатаційними підприємствами міста було проведено та подано на розгляд розрахунки тарифів на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

   Вартість надання послуги розрахована окремо за кожним будинком на основі обґрунтованих нормативних витрат.

Періодичність та строки надання послуг встановлені рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради «Про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються житлово-експлуатаційними підприємствами м. Луцька», повідомляє відділ інформаційної роботи міської ради.

 Міський голова Микола Романюк зауважив, що це «свого роду екзамен для керівників ЖЕП. Ви маєте пояснити мешканцям про послуги, які ви надаєте, і за що вони платять». Він наголосив, що іншого виходу як збільшити тарифи немає. За його словами, зросла мінімальна зарплата, вартість матеріалів тощо.

   Микола Романюк зауважив, що багато людей з розумінням ставляться до такого кроку влади. Однак, у Луцьку є велика кількість родин з низькими доходами, і ці люди будуть невдоволені підняттям вартості на утримання будинків та прибудинкових територій. Тому, він зазначив, що керівники ЖЕП повинні надавати якісні послуги, щоб люди бачили, за що платять і тоді вони не висловлюватимуть невдоволення.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...