Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Спорт
Пропустивши в середині першого тайму, луцька «Волинь» поступилася «Минаю» в останньому 30-му турі Першої ліги. Таким чином, лучани другий рік поспіль не змогли вийти до Прем‘єр-ліги. Єдиною хоча й невтішною компенсацією за невихід «Волині» до Прем’єр-ліги стало те, що півзахисник лучан Денис Кожанов випередив усіх в бомбардирських перегонах, забивши найбільше голів у розіграші Першої ліги.
Новини компаній
Переваги співпраці з кадровими агентством для власників бізнесу є очевидними, адже в будь-якому бізнесі найважливіша складова - люди, які його розвивають. Правильно підібраний персонал завжди позитивно впливає на розвиток бізнесу, адже це висококваліфіковані спеціалісти, які вміють бути справжніми командними гравцями. Будь-який власник бізнесу, формуючи свою команду, розуміє яким складним є процес пошуку та підбору персоналу, але рішення звернутися до рек...
Суспільство
У місті триває проект з капремонту дамби, що поєднує Старе місто з центральним парком культури та відпочинку. Про це у «Фейсбук» повідомив радник Луцького міського голови Ігор Поліщук. «Продовжуємо реалізацію проекту з капремонту дамби та облаштування бетонного покриття з поліуретановим напиленням та освітленням по усій довжині капремонту. Капітально відремонтована дамба буде з’єднувати Старе місто та Центральний парк й буде чудовим місцем для пробіжок зра...
Суспільство
Демонтовані старі світильники планують використати для освітлення вулиць у приватному секторі. Про це у «Фейсбук» повідомляє радник Луцького міського голови Ігор Поліщук. «Продовжуємо реалізацію проекту з найбільш масштабного облаштування LED-освітлення в місті. Раніше завершили роботи по пр. Соборності та вул. Володимирській, а тепер – на вулиці Глушець, де встановили 98 LED-світильників та додаткове освітлення над пішохідними переходами. Тепер вулиця осв...
Суспільство
До кінця року в місті Луцьку запланували провести поточний ремонт вулиці Богдана Хмельницького. Відкриті торги 12 серпня оголосив департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради. Тендерні пропозиції прийматимуть до 28 серпня, а аукціон розпочнеться 31 серпня, – пише ІА “Волинські новини”. Очікувана вартість робіт становить 262 тисячі гривень. Поточний ремонт вулиці Богдана Хмельницького включатиме демонтаж покриття з бруківки вручну, рем...
Суспільство
Луцький бюджет за пів року поповнився на 331 тисячі гривень з туристичного збору. Про це «ВолиньUA» стало відомо із фінансового звіту Луцької міської ради за І півріччя. З початку року до Луцького міського бюджеті надійшло 331 тисяча гривень з туристичного збору. До прикладу у минулому році за цей же період - 153 тисячі гривень. Як розповідають луцькі чиновники, спад туристів в обласному центрі Волині пов’язаний із пандемією коронавірусу. Хоча зовсім інша...
Новини компаній
В яку комбінацію може вилитися суміш дитячого захоплення хендмейдом і диплом математика, звідки чекати натхнення, як чаклувати в домашніх умовах розповідає графічний дизайнер Наталья Білоусова. Коли ти зрозуміла, що тобі подобається бути дизайнером і чому тобі це подобається? Такого дня, щоб я прокинулася і зрозуміла, що пора в дизайн, не було. Швидше, я несвідомо і не поспішаючи до цього йшла з дитинства. Десь з першого по четвертий клас я буквально прожи...
Суспільство
Концепцію розвитку парку презентували жителям мікрорайону ЛПЗ. Про це повідомляють на веб-сайті Луцької міськради. За останні три роки кардинально змінився парк культури і відпочинку імені Лесі Українки, де старе зруйноване асфальтне покриття на доріжках замінили на сучасне з бруківки, встановили освітлення, ілюмінації, влаштували цікаві локації. Також нині триває процес встановлення системи відеонагляду з 80 відеокамер у рамках програми “Безпечне місто”....
Суспільство
Жителі міста нарікають, що не всі охочі можуть здійснити посадку в автобуси за маршрутами 25 та 29 у зв’язку з карантинними обмеженнями. Проект рішення про внесення змін до мережі автобусних маршрутів загального користування в місті Луцьку розглянуть члени виконкому. документ розробили, враховуючи звернення КП «Луцьке підприємство електротранспорту» щодо численних скарг мешканців міста та у зв’язку із тим, що на період карантинних заходів на автобусних мар...