• Головна
  • «Тролейбусний секонд-хенд» для Романюка справжній дар від поляків
18:01, 15 лютого 2013 р.

«Тролейбусний секонд-хенд» для Романюка справжній дар від поляків

З 50 існуючих на Луцькому підприємстві електротранспорту тролейбусів на сьогодні їздять лише 40. Однак лише 3-4 мають право експлуатуватись, решта ж  вже вичерпали свій ресурс. У цьому переконує лучан міський голова Микола Романюк, - інформує «Під прицілом».

Зокрема під час засідання громадської ради відповідаючи на питання по ситуації з тролейбусами і по придбанню нових Микола Романюк розповів, що в бюджеті скрутна ситуація, тож на це не передбачається нічого. Мовляв, він згодний з тим, що треба купувати нові тролейбуси і оновлювати парк ЛПЕ, однак вартість одного коливається в межах мільйона вісімсот гривень, тож поки доводиться їздити на металобрухті.

«Там їх варять, ліплять до купи, склеюють і так далі. Тобто на сьогоднішній день крім оцих чотирьох тролейбусів, за які ми домовилися з Гунчиком, там проблема з карданами була, їх там відремонтували, ми їх щось по 900 чи по 800 тисяч  полагодили, запустили – це найновіше, що є на сьогоднішній день», - повідомив Микола Романюк.

Що ж до польських тролейбусів, або як їх в народі вже назвали «польський секонд-хенд», то, на думку Миколи Романюка, це вигідне вкладення, адже після поляків вони дістались лучанам у досить гарному стані. Мовляв, вони пройшли капітальний ремонт і на сьогодні вони краще виглядають, аніж вітчизняні того ж року випуску. Окрім цього міський голова наголосив на тому, що водіям вони подобаються, а пасажири отримують від поїздки справжнє задоволення

«Десь, може, трошки й стидно, що цим доводиться користуватись, але я нічого стидного такого в цьому не бачу. Вони в нормальному технічному стані, - розповів Микола Романюк, зауваживши, що їм вдалось з поляками домовитись про ціну, ледь не як за металобрухт – 65 тисяч гривень за 10 тролейбусів – 650 тисяч гривень за все».

Разом з тим Микола Романюк навіть словом не обмовився стосовно того, наскільки затратним може виявитись їхній ремонт, адже вони все ж таки імпортного виробництва. Тож у разі поломки доведеться замовляти запчастини з-за кордону.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...