• Головна
  • Лучанам набридли китайські маршрутки, депутатам теж
16:02, 22 лютого 2013 р.

Лучанам набридли китайські маршрутки, депутатам теж

Чимало лучан скаржаться на незручні автобуси китайського виробництва, які курсують за маршрутами №47 і №31

Про це йшла мова 22 лютого під час засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження. 

До депутата Сергія Сівака (ВО «Свобода») надійшло звернення, під яким поставили свої підписи 48 людей, з проханням зняти з маршрутів №47 і №31 автобуси китайського виробництва. 

«Автобуси незручні, мають вузький прохід, низькі двері, які в більшості випадків працюють одні – лише по середині, доволі високі сходи в салон, незручні для маленьких діток, тверді й холодні сидіння. В салоні – надмірний шум від двигуна. Одноразово проїхати цим автобусом – ще півбіди, а користуватися ним постійно – справжня мука. На інших маршрутах працюють автобуси «Богдан» та «Еталон» вітчизняного виробництва, які є абсолютно комфортними», – процитував Сівак звернення лучан.

На думку Сівака, така скарга людей цілком виправдана, бо ці автобуси – дійсно дуже незручні. Депутат каже так, бо сам неодноразово ними їздив. 

Підтримав Сергія Сівака і депутат Василь Гриб (ВО «Батьківщина), який взагалі порівняв китайські маршрутки із трунами. 

«Той автобус, як гроб. Він страшно незручний», – зауважив Гриб.

Такої ж думки про це і депутат Петро Савчук (ВО «Батьківщина), до якого нещодавно теж зверталися лучани із аналогічними скаргами. 

На думку Сівака, треба, аби в місті їздили маршрутки тільки вітчизняного виробництва, тим паче, що в Луцьку є свій автозавод. 

Утім голова комісії, депутат Роман Бондарук (ВО «Батьківщина) не підтримав категоричності своїх колег і наполягав на тому, що міська рада не може диктувати умови перевізникам щодо того, які автобуси випускати на маршрути. 

За словами Бондарука, ці маршрути нині обслуговує підприємство «Волиньавтомотосервіс». 

«Ці автобуси їздять за тимчасовими договорами, тобто вони не виграли жодного конкурсу. Всі тимчасові маршрути віддають на ЛПЕ, а саме ці чомусь віддали Андрію Разумовському(депутат Луцької міської ради, Партія регіонів, - ред.). Хто не знає, то Разумовський разом з тестем – співзасновники «Волиньавтомотосервісу», – пояснила депутат Олена Голєва(Європейська партія України), яка, до слова, теж має транспортний бізнес.

Посперечавшись із Романом Бондаруком, депутати таки знайшли рішення: в умовах проведення конкурсів на перевезення прописати, що до конкурсу допускаються лише автобуси вітчизняного виробництва. Тільки це не означає, що нині з маршрутів №47 і №31 знімуть китайські автобуси. Та й яку думку з цього приводу висловлять члени виконкому стане відомо тільки тоді, коли вони розглядатимуть це питання.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...