13:30, 8 квітня 2013 р.
На Волині розказали, куди і як поскаржитися на податкову
Звернення представників волинського бізнесу на гарячу лінію «Пульс» розглядаються протягом доби.
Всього з початку діяльності спеціального інтерактивного антикорупційного сервісу «Пульс» надійшло 29 дзвінків від платників податків, які зареєстровані на Волині, - повідомили у ДПС області.
На усі зауваження і скарги стосовно негараздів у роботі волинських податківців забезпечено негайне реагування - протягом доби заявників поінформовано про результати розгляду їх повідомлень на «Пульс».
Як свідчить аналітика, волинські платники податків, які користувалися антикорупційним інтерактивним сервісом «Пульс», найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі органів ДПС. За час діяльності сервісу не надійшло жодної скарги щодо діяльності Центрів обслуговування платників податків на Волині.
«Звертаємо увагу, що віднедавна інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово», - нагадали у волинській податковій.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...