09:35, 15 квітня 2013 р.
Лучани за послуги гроші платять, а в квартирі холодно
Лучани скаржаться на низьку температуру в приміщенні. Мовляв, за послуги гроші платять, а в квартирі холодно.
Про це повідомили у прес-службі Комунального патруля.
Так, у підприємстві «Луцьктепло» розповіли, що у більшості випадках винні самі ж споживачі, які порушують загальну систему опалення в будинку, встановлюючи автономне опалення, та збільшуючи його територію.
Також до комунального підприємства постійно надходять скарги про те, що батареї у квартирі холодні і вода з крану тече зовсім не гаряча. Однак, не всі знають як правильно подати скаргу, аби проблему вирішили, а кошти повернули.
За словами голови правління ВОГО «Асоціація захисту прав споживачів» Романа Осадовського, щоб повернути кошти за неякісно надані послуги спочатку потрібно встановити факт неякісного надання комунальних послуг. Потім, громадянин повинен звернутися до «Луцьктепла», аби вони поміняли температуру в трубах, якщо дійсно виявиться, що температура занизька – складається акт з вимогою провести перерахунок.
Найчастіше лучани вважають, що змінити якість наданих послуг не можна. Однак боротися варто. Якщо ви помітили, що у вашій квартирі батареї не гріють і з крану тече холодна вода, аби виправити ситуацію вам потрібно:
- Написати заяву до надавача послуг та протягом трьох днів очікувати його представників для фіксації проблеми;
- Скласти акт-претензію (якщо комунальники не прийшли, цей документ підписується у присутності трьох свідків (наприклад, сусідів);
- чекайте перерахунок коштів за неякісно надані послуги або письмову обґрунтовану відмову;
- Також ви можете звернутися за консультацією до Комунального патруля patrol.lutsk.ua, 29-35-29 та отримати зразки усіх необхідних вам документів та заяв.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
22:29
4 грудня
15:31
4 грудня
live comments feed...