• Головна
  • Найприбутковіші маршрути Луцька в руках влади чомусь стали збиткові
13:15, 17 квітня 2013 р.

Найприбутковіші маршрути Луцька в руках влади чомусь стали збиткові

Найприбутковіші маршрути, за які воюють приватні перевізники, чомусь при обслуговуванні комунальним Луцьким підприємством електротранспорту перетворюються у збиткові.

Про це під час засідання виконкому 17 квітня зазначив секретар міськради Григорій Пустовіт.

 Власне, перед виконкомом звітувався директор ЛПЕ Іван Грицанчук. З його слів, на разі підприємство обслуговує транспортні перевезення маршрутками на 11 маршрутах. На рейси щодень виходять 88 автобусів, із яких 66 – орендовані у приватників.

 Водночас Грицанчук зазначив, що системи GPS-моніторингу встановлені не на всіх маршрутках. Підприємство ще боргує за угодою лізингу приблизно 3,9 мільйона гривень.

 Він переконує, що за допомогою відділу контролерів-ревізорів вдалося максимально ліквідувати тіньову виручку. Однак чомусь комунальні автобуси збиткові.

 «Автобусні перевезення – це збиткові перевезення. Ми зменшили збитки лише за рахунок того, що залучили орендовані автобуси у приватників», - зазначив він.

Це викликало нерозуміння з боку секретаря міськради Григорія Пустовіта. «Ви – менеджер високого класу, і мені дивно чути, що найприбутковіші маршрути, які вам дали, - збиткові. Дивно, що приватник, який їздить на цьому ж маршруті і платить оренду, ще й заробляє», - зазначив він.

Пустовіт додав: «Це ж як треба вести господарство, щоб найприбутковіші маршрути стали збитковими».

А член виконкому Віктор Чорнуха поцікавився: «Чому між приватними перевізниками йде війна за маршрути, а ви не можете заробити?»

«Чого я буду вам це розказувати на мікрофон?» - пролунало зокрема у відповідь з боку Грицанчука.

 Він пояснює, що у спадок від попередників отримав не автобуси, а зламки, які не встигає ремонтувати.

 За даними управління транспорту і зв’язку Луцької міськради, частка ЛПЕ на ринку маршруток становить близько 30%. Тож крок із залученням на комунальні маршрути орендованих приватних автобусів – цілком логічний. Адже в такому випадку ЛПЕ зберігає присутність на ринку, а приватні перевізники не можуть диктувати свої умови владі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...