• Головна
  • На луцькій «оборонці» показали установку, яку хочуть китайці і поляки
09:15, 30 квітня 2013 р.

На луцькій «оборонці» показали установку, яку хочуть китайці і поляки

На заводі «Мотор» продемонстрували другу у світі спеціальну установку для випробувань двигунів.

На Луцькому авіаремонтному заводі «Мотор» продемонстрували другу у світі установку для гарячих випробувань двигунів РД-33.

 Це відбулось 29 квітня під час прес-туру «Як ремонтують авіаційні двигуни в Україні».

За словами заступника головного технолога заводу Сергія Свистюли, свого часу просили росіян навчити як зробити таку установку, але вони відмовлялись, тому інженери заводу зібралися і самі спроектували установку. Чим зараз дуже пишаються.

 «Китайці і поляки зараз навіть просять їм продати її», - каже Сергій Свистюла.

Основною продукцією підприємства на сьогодні є ремонт авіаційних двигунів АЛ-21 Ф-3 (для літаків СУ-24, СУ-17, СУ-20, СУ-22), АЛ-31Ф (для літаків СУ-27, СУ-30), РД-33 (для літаків МіГ-29), агрегати двигуна Д-30КП (КП-2) (для літаків Іл-76, Іл-78).

 За словами директора заводу Миколи Матрунчика, основними напрямками щодо інвестування на заводі є енергозбереження, виготовлення запчастин, розширення видів ремонту та купівля нової техніки. За останні 5 років на розвиток було спрямовано майже 52 млн грн.

Сергій Свистюла каже: «Інвестиції  - за рахунок виключно власних коштів, от що ми заробляємо, те і вкладаємо у власний розвиток. В основному інвестиції йдуть в дільницю запасних частин, см купуємо сучасне обладнання, яке дозволяє виготовляти все більш складні деталі. Значні кошти вкладаємо в енергозбереження. За роки незалежності ми знизили споживання природного газу в 7 разів. Якби ми зараз споживали стільки газу скільки в 1991 році, то цього заводу вже не було б. Всі гроші пішли б на опалення».

Сергій Свистюла каже, що на заводі дуже цінують своїх працівників, і дуже раді, якщо люди залишаються працювати і в пенсійному віці. Середній вік працівників на заводі «Мотор» - 48 р.

Зараз на підприємстві працює близько 950 людей, з яких 40% - жінки. Середня заробітна плата на заводі за 2012 р становила 4100 грн. На заводі надають платні послуги з навчання спеціалістів з ремонту двигунів. Тут навчаються працівники з Польщі, Китаю, Казахстану та інших країн.

Щодо замовлень, то отримують їх в основному з-за кордону (Білорусь, Ємен, В’єтнам, Казахстан, Польща та ін.)

 Минулого року отримали замовлення від Міноборони України на 120 млн грн., проте і досі недоотримали 72 млн грн. за виконані роботи.

DSC06183

 

DSC06189

 

DSC06201

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...