
18:20, 18 жовтня 2021 р.
КП «НОВОВОЛИНСЬКВОДОКАНАЛ» ЗАПУСТИЛО ЧАТ-БОТ У ДОДАТКУ «VIBER»

Абоненти комунального підприємства «Нововолинськводоканал» мають можливість користуватись послугами цифрового помічника. Чат-бот допомагає в автоматичному режимі отримувати інформацію за своїм особовим рахунком.
Про це повідомляють на веб-сайті Нововолинської міськради.
Завдяки комп’ютерній програмі мешканці Нововолинської громади у зручний для себе час можуть передати актуальні показники лічильників, переглянути стан розрахунків за послугу водопостачання, отримати інформацію про нарахування та раніше передані показники.
Чат-бот функціонує цілодобово.
Приєднатися до сервісу можна за посиланням: viber://pa?chatURL=nowowod або за QR-кодом на фото.
Ідентифікація користувача здійснюється за номером особового рахунку і сумою останньої оплати в форматі xxxxxx:yyyy.yy, де: xxxxxx – особовий рахунок абонента водоканалу, уууу.уу – остання сума оплати.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...