• Головна
  • КП «НОВОВОЛИНСЬКВОДОКАНАЛ» ЗАПУСТИЛО ЧАТ-БОТ У ДОДАТКУ «VIBER»
18:20, 18 жовтня

КП «НОВОВОЛИНСЬКВОДОКАНАЛ» ЗАПУСТИЛО ЧАТ-БОТ У ДОДАТКУ «VIBER»

КП «НОВОВОЛИНСЬКВОДОКАНАЛ» ЗАПУСТИЛО ЧАТ-БОТ У ДОДАТКУ «VIBER»

Абоненти комунального підприємства «Нововолинськводоканал» мають можливість користуватись послугами цифрового помічника. Чат-бот допомагає в автоматичному режимі отримувати інформацію за своїм особовим рахунком.

Про це повідомляють на веб-сайті Нововолинської міськради.

Завдяки комп’ютерній програмі мешканці Нововолинської громади у зручний для себе час можуть передати актуальні показники лічильників, переглянути стан розрахунків за послугу водопостачання, отримати інформацію про нарахування та раніше передані показники.

Чат-бот функціонує цілодобово.

Приєднатися до сервісу можна за посиланням: viber://pa?chatURL=nowowod або за QR-кодом на фото.

Ідентифікація користувача здійснюється за номером особового рахунку і сумою останньої оплати в форматі xxxxxx:yyyy.yy, де: xxxxxx – особовий рахунок абонента водоканалу, уууу.уу – остання сума оплати.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...