• Головна
  • ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ РОЗШИРЮЄ ФУНКЦІОНАЛ КОЛ-ЦЕНТРУ – БІЛЬШЕ ПОСЛУГ ЗА ОДНИМ НОМЕРОМ
19:10, 12 листопада

ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ РОЗШИРЮЄ ФУНКЦІОНАЛ КОЛ-ЦЕНТРУ – БІЛЬШЕ ПОСЛУГ ЗА ОДНИМ НОМЕРОМ

ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ РОЗШИРЮЄ ФУНКЦІОНАЛ КОЛ-ЦЕНТРУ – БІЛЬШЕ ПОСЛУГ ЗА ОДНИМ НОМЕРОМ

КП «Луцькводоканал» розширює функціонал кол-центру – за новим номером 0800 10 40 40 можна не тільки подати показники лічильників холодної та гарячої води, але і повідомити про аварійну ситуацію, отримати дані по розрахунках за послуги, з’єднатися з Муніципальним сервісним центром і ДП «Еводатрейд», а також з аварійною службою «Луцькспецкомунтранс».

Зателефонувавши за номером 0800 10 40 40 (усі дзвінки безкоштовні) автовідповідач скерує вас на наступні пропозиції:

1 «Для передачі показників лічильників холодної та гарячої води – натисніть «1»»: ця послуга працюватиме відповідно до роботи кол-центру «Луцькводоканал» – з 20-го по 3-тє число з 7:45 по 20:00 щомісяця;

2 «Для повідомлення про аварійну ситуацію – натисніть «2»»: автоматичне з’єднання з аварійною диспетчерською службою КП «Луцькводоканал». Лучани зможуть одразу повідомляти про аварійні ситуації чи будь-які проблеми в роботі мереж водопостачання і водовідведення. СЕРВІС ДОСТУПНИЙ ЦІЛОДОБОВО;

3 «Для отримання інформації по особовому рахунку – натисніть «3»» – споживач отримає всю необхідну інформацію по розрахунках і нарахуваннях за послуги КП «Луцькводоканал».

4 «РОЗРАХУНКИ з дочірнім підприємством «Еводатрейд» за спожитий газ та електроенергію – натисніть «4»» – сервіс дочірнього підприємства «Еводатрейд». Тут споживач може отримати інформацію про порядок зміни постачальника газу, пропозиції по електроенергії для юридичних осіб, про порядок роботи Муніципального сервіс-центру і його можливості. Сервіс є доступним в режимі роботи підприємства «Еводатрейд» із 7:45 до 17:00 по буднях;

5 «Повідомити підприємство «Луцькспецкомунтранс» про проблеми з вивозом сміття – натисніть «5»». Споживач автоматично потрапляє на диспетчерську службу підприємства «Луцькспецкомунтранс», де можна отримати інформацію про графік вивезення побутових відходів, повідомити про порушення у сфері вивозу відходів тощо. Поширені проблеми, з якими звертаються на диспетчерську службу підприємства: несвоєчасне вивезення сміття, інформація про порядок укладання договорів на вивіз сміття, бруд біля контейнерів тощо. Сервіс доступний в години роботи КП «Луцькспецкомунтранс» – із 8:00 до 17:00 по буднях.

Важливо: усі наявні телефонні номери підприємства «Луцькводоканал» та комунальних підприємств-партнерів теж лишаються діючими і доступними для споживачів послуг.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...