• Головна
  • Цікаві факти про автозапчастини
Новини компаній
13:10, 7 вересня 2023 р.

Цікаві факти про автозапчастини

Новини компаній

Автозапчастини – товар, що потрібний за будь-яких економічних чи політичних умов. Для їх придбання автомобілістам доводиться часто звертатися за посиланням https://bex-space.com/, але важливі не самі запчастини, а технічний стан та працездатність авто. Втім і про окремі деталі можна розповісти багато несподіваного, чому й присвячене наше оповідання.

Цікаві факти про автозапчастини, фото-1

Що не завадить знати про автозапчастини для загального розвитку?

Багато з того, що ми викладемо нижче, не має практичного значення. Але тим, хто дійсно любить машини, чи читає блоги заради розваги, буде цікаво знати, що:

  • Країна з найбільшою кількістю раритетних авто – Куба. Кожному власнику держава платить гроші за підтримання «Форду» чи «Каділаку» 50-років в гарному стані, адже вони дуже привалюють туристів. Втім під капотом цих машин – двигуни від «Волги», «Жигулів», і навіть трактора «Білорусь». Радянська присутність на Кубі завершилася, а купа радянської техніки залишилася. І її пустили на запчастини – щоб модернізувати їх під іномарки, знадобилася кмітливість;
  • Перші автомобільні фари горіли у дощову та сніжну погоду, і лише у 1989 році фірма Cadillac випустила водонепроникну модель;
  • Транспортні номери були вперше випущені 1893 року французькою поліцією, невдовзі після того, як довелося розшукувати по всьому Парижу «паровий візок», який збив кількох гусей тещі начальника жандармерії;
  • Двірники для чищення лобового скла винайшла жінка – Мері Андерсон з США у 1903 році. Вона побачила, як водій автобуса їде, опустивши скло, бо через сніг, що на ньому накопичувався, не міг бачити дорогу;
  • За посиланням https://bex-space.com/dekorativni-nakladki-krila можна придбати декоративні накладки на крила, а як щодо електромагніту для збирання цвяхів з дороги? Зараз він не потрібний, але коли перші машини з'явилися на дорогах, найбільшою проблемою, були цвяхи та інше сміття з металу, що легко проколює покришки авто. Найчастіше джерелом такого сміття були кінські підкови та деталі візків, які постійно відвалювалися. Щоб збирати метал якийсь час застосовували спеціальні автомобілі, споряджені величезними електромагнітами. Через деякий час ситуація з підковами вирішилася сама собою;
  • На славетному Volkswagen Käfer, відомому як «Жук», оприскувач скла працював не від помпи, а від запасного колеса. Його рекомендувалося накачувати з перевищенням тиску перед виїздом;
  • Найменша машина PeelP50 була створена в Англії в 1962 році – 134 см у довжину, та 99 см завширшки. Авто, куди важко були влізти навіть єдиному водієві, розганялося до 64 км/год. У коробці передач, що незвичайно, не було заднього ходу. Звісно, за посиланням https://bex-space.com/ru/remkomplekty-korobki-peredach ви не знайдете деталей для такої трансмісії, а ось для Tyotota, Honda чи Renault – скільки завгідно. Але при вазі автомобіля 59 кілограмів з кузовом із скловолокна, його легко можна було розгорнути на місці, просто піднявши за бампер;
  • У 2007 році в Англії почали продаватися аерозолі для машин із брудом. Розробили їх для власників позашляховиків, які ніколи не виїжджають із міста, але хочуть справити враження на міську публіку як підкорювачі бездоріжжя;
  • Навіть у найсучасніших бензинових двигунів внутрішнього згоряння коефіцієнт корисної дії не перевищує 25% на бензині. Тобто, ¾ обсягу палива уходить не на рух, а на подолання сили тертя та теплові втрати. Дизельні двигуни ефективніші і мають ККД до 40%. Найефективнішими є електричні двигуни, що перетворюють на корисну динаміку 99% енергії. Але остаточному пануванню електромобілів заважає ціна електроенергії, відсутність інфраструктури швидкої підзарядки, та дуже недосконалі батареї.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...