• Кеативний планетарій відкрили у Луцьку
15:02, 4 жовтня 2023 р.

Кеативний планетарій відкрили у Луцьку

Днями в обласному центрі Волині відбулось відкриття та перша екскурсія у креативному планетарії «Світлозоріум».

Про це повідомили у Волинській ОВА.

Планетарій знаходиться на території мистецького простору «Ангар» з адресою вул. Залізнична, 9 і має вигляд семиметрового надувного куполу. Тут ви можете дізнатись про планети нашої Сонячної системи, сузір’я, світлові роки, відстані між зірками та їх розміри. Наприклад, всеосяжне Сонце – є лише намистинкою у порівнянні із відомою ученим зорею Stephenson 2-18.

Автор проєкту – лучанин та астроном-любитель Тарас Кравчук. Його часто можна зустріти із телескопом на майдані – навпроти Волинського національного університету у ясні безхмарні дні. Пан Тарас радо запрошує усіх зорелюбів поспостерігати за зірками. Зокрема, можна побачити Сатурн і його легендарні кільця, а також – Місяць, який зблизька схожий на рисовий млинець.

Це єдиний на Волині планетарій, який діятиме на постійній основі. За анонсами заходів можна слідкувати на сторінці в інстаграм planetarium_svitlozorium. Також тут можна дізнатись про вечірню можливість поглянути на зоряне небо у телескоп. Найбільше це подобається дітям, але і дорослих вражає не менше.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію