• Головна
  • Центр маркетингу «Концепторія» створили у Луцьку
10:26, 28 травня

Центр маркетингу «Концепторія» створили у Луцьку

У Луцьку команда маркетологів створила центр «Концепторія», де підприємцям допоможуть розробити стратегію розвитку бізнесу, дослідити цільову аудиторію і вчитимуть фахівців з маркетингу.

Про це misto.media розповіли його засновники — маркетологи Віталій Оксенюк та Ірина Новосад.

Що буде робити центр

Команда «Концепторії» допомагатиме бізнесу зростати, створюючи стратегії та навчаючи у сфері маркетингу.

Серед послуг:

створення маркетингової стратегії — довгострокового плану розвитку бренду, просування на ринку на 6-12 місяців або довше;

проведення маркетингової стратсесії — зустрічі із власниками бізнесу, керівниками або командою, спрямованої на спільну розробку ключових рішень;

оцінка роботи відділу продажів та маркетингу;

глибинні інтерв’ю та фокус-групи для кращого розуміння клієнтів або партнерів, що допоможе сформувати потрібну пропозицію, вдосконалити продукт;

надання консультації для бізнесу.

Друга частина діяльності — освітній компонент: лекції та інтенсиви в офлайн форматі у Луцьку, щоб підготувати фахових маркетологів.

«Наша візія — в кожну компанію Волині підготувати сильного маркетолога-стратега. Ми прагнемо створити осередок та спільноту з найкращих фахівців з маркетингу, які мають глибоку експертизу та знання, що будуть доступні для будь-кого в регіоні та поза його межами», — пояснює співзасновниця компанії Ірина Новосад

До слова, 26 травня у центрі «Дія.Бізнес» у Луцьку в межах нового проєкту відбувся перший інтенсив. Під час зустрічі практикували інструменти для стратегічної сесії: PEST-аналіз та JTBD сегментацію цільової аудиторії .

Засновники — маркетологи Віталій Оксенюк та Ірина Новосад. Фото: центр «Концепторія»

Засновники — маркетологи Віталій Оксенюк та Ірина Новосад. Фото: центр «Концепторія»

Засновники — маркетологи Віталій Оксенюк та Ірина Новосад. Фото: центр «Концепторія»

Під час першого інтенсиву. Фото: центр «Концепторія»

Під час першого інтенсиву. Фото: центр «Концепторія»

Під час першого інтенсиву. Фото: центр «Концепторія»

Під час першого інтенсиву. Фото: центр «Концепторія»

Під час першого інтенсиву. Фото: центр «Концепторія»

Під час першого інтенсиву. Фото: центр «Концепторія»

«Концепторія» створена для:

власників малих та середніх бізнесів;

підприємців-початківців;

керівників відділу маркетингу та HR-фахівців, які хочуть навчати працівників;

SMM-спеціалістів та маркетологів-початківців;

студентів, що мають на меті спеціалізуватися на стратегічному маркетингу.

«Разом з Іриною ми розробили вже понад десять маркетингових стратегій за останні півтора року. І щоразу, коли здаємо проєкт, щиро вболіваємо за його успішне втілення. Реалізувати будь-яку стратегію важко без сильного маркетолога: фахівця чи фахівчині, які вміло проведуть бізнес усіма етапами трансформаційних змін. Очевидно, що сьогодні професіоналів у галузі критично не вистачає. Ми бачимо сильний запит від підприємців на навчання саме в напрямку стратегічного маркетингу», — додає інший співзасновник компанії Віталій Оксенюк.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Луцьк
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...