• Головна
  • Приміські маршрутки хочуть прибрати з вулиць Луцька
17:09, 20 листопада 2013 р.

Приміські маршрутки хочуть прибрати з вулиць Луцька

Під час засідання виконавчого комітету начальник управління транспорту та зв’язку Анатолій Миронюк доповів про забезпечення дотримання транспортного законодавства перевізниками на приміських та міжміських автобусних маршрутах, що проходять територією м. Луцька.

Він повідомив членів виконавчого комітету, що при проведенні періодичних перевірок дотримання рішення Луцької міської ради «Про забезпечення дотримання Закону України «Про автомобільний транспорт» на вулицях м. Луцька», управління транспорту та зв’язку виявило, що вулицями та проспектами міста в порушення рішення Луцької міської ради від 25.07.2007 №16/17 «Про забезпечення дотримання Закону України «Про автомобільний транспорт» на вулицях м.Луцька» та в порушення транспортного законодавства здійснюються перевезення автобусами приміського та міжміського сполучення, - інформує відділ інформаційної роботи Луцької міської ради.

Зокрема - це 23 приміських маршрути, на яких організатором перевезень є Волинська обласна державна адміністрація, 5 міжобласних маршрутів – організатором перевезень на яких є Укртрансінспекція. Щоденно центральними вулицями міста (пр.Волі, вул. Винниченка, пр. Соборності, пр. Перемоги) здійснюється рух автобусів вищезазначених приміських та міжміських сполучень, створюючи загазованість та затори на дорогах.

Так, автобуси приміського сполучення №103 та №107 «Луцьк – Ківерці» здійснюють перевезення пасажирів містом з інтервалом руху 5-7 хв., № 150 «Луцьк – Підгайці» – з інтервалом 15-20 хв., що вкрай негативно впливає на організацію міських перевезень.

Також встановлено, що за приміським автобусними маршрутами № 103, № 107, № 150 посадка-висадка пасажирів здійснюється в основному у м. Луцьку на зупинках громадського транспорту. У село Підгайці перевозиться 5-7 пасажирів. Тобто, основний пасажиропотік для зазначеного маршруту є по місту.

За словами Анатолія Миронюка, подібна ситуація і з приміськими маршрутами № 103 та № 107 – 60 % пасажиропотоку становлять пасажири, що здійснюють посадку-висадку лише по території міста Луцька. Вартість проїзду за вказаними маршрутами 2 грн.

На Привокзальній площі фактично створено третю автостанцію, де відстоюється приміський автотранспорт із напрямків Рожище, Рокині, Городище, Носочевичі, Дубище, Баїв, Промінь, Топільно, Лучиці, Ольчанівка, Радянське, Ліпляни та маршрути №№ 177, 200. Протягом однієї години на площі відстоюється понад 20 автобусів приміського сполучення.

Тож, вважає Анатолій Миронюк, таке нагромадження транспорту знижує пропускну здатність міських вулиць та проспектів, веде до загазованості та негативно впливає на безпеку дорожнього руху.

Свою думку з цього питання висловив й начальник управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації Леонід Кирильчук. Він зауважив, що всім разом необхідно працювати над покращенням якості перевезення пасажирів. За його словами, він завжди відкритий до діалогу та готовий обговорювати усі пропозиції. Тож управління інфраструктури та туризму поступово зменшуватиме кількість автобусів, які відправляються з Привокзальної площі.

Також вони планують впровадити системи GPS-моніторингу руху приміських автобусів, запровадити вимоги й до екологічності транспортних засобів не нижче рівня Євро-2. Леонід Кирильчук зауважив, що одночасно зробити так, щоб приміські та міжміські автобуси не курсували центральними вулицями міста, не можливо. Однак, необхідно всім разом працювати над вирішенням цього питання.

Микола Романюк вважає, що підготовлений проект рішення стане кроком до подальшої спільної роботи щодо розв’язання проблем пасажирських перевезень як міським, так і приміським та міжміським транспортом.

Заступник міського голови Тарас Яковлев додав, що питання врегулювання руху приміських та міжміських автобусів містом Луцьком дуже важливо. Ці транспортні засоби забирають частину пасажиропотоку у міських перевізників, це й призводить до збільшення собівартості перевезень. У свою чергу, міські перевізники з часом почнуть піднімати питання про збільшення вартості проїзду у маршрутних таксі. Тому, за його словами, необхідно знайти спільні точки дотику у вирішенні цього питання.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...