• Головна
  • Студенти ЛНТУ назвали викладачів, які беруть хабарі
09:38, 4 квітня 2014 р.

Студенти ЛНТУ назвали викладачів, які беруть хабарі

Ініціатива виникла через численні звернення громадян до Самооборони із заявами про факти корупції у виші. Тож, саме для цього була проведена така соціологічна перевірка, аби отримати достовірні відомості про рівень корупції у закладі. Цифры можуть розказати багато цікавого про студентське життя.

Так, 27 та 28 березня цього року був опитаний 1061 студент, серед  яких – 24,5% навчається на платній основі, решта ж – на державній. Більшість опитаних – студенти, що навчаються на стаціонарі. Опитування проводилося анонімно, шляхом особистого анкетування на добровільній основі.

Цінності і проблеми

За результатами опитування виявилося, що найбільшими проблемами студентів у ході навчання в ЛНТУ є: відсутність гарантій знайти добру роботу після закінчення (46,7%), недостатнє забезпечення комп’ютерами та інтернетом, технологічна відсталість (33,8%) та низький рівень стипендії (31,4%).

Натомість найменше їх турбує: погане опалення (0,3%) та заборона висловлювати свою думку, мати свою позицію (3%).

Трохи більше половини опитаних вважають рівень освіти у ЛНТУ – високим (51,8%), а 42,5% оцінюють його як середній, і ще 4,1% вважають його низьким.

Рівень корупції

Також студентам були запропоновані варіанти можливих форм корупції: отримання викладачами вiд студентiв грошей за оцінку; вимагання купити книгу викладача, навчальні матеріали (групі чи студенту); вимагання певних послуг – прибирання, робота з документацією; вимагання купити канцтовари, товари для ремонту оргтехніки тощо; недорогі подарунки для викладачів, наприклад квіти; купувати реферат, курсову, дипломну роботу; платити гроші за поселення в гуртожиток; сексуальні домагання в обмiн на оцінку; оплата харчування викладачів після екзаменів; участь в оплаті проживання немісцевих викладачів, науковців; подарунки кафедрі, деканату, бібліотеці, ВУЗу загалом; інше; нічого з переліченого; примушують купувати квитки в театр.

 Так найбільш згадуваними були: вимагання купити книгу викладача, навчальні матеріали (групі чи студенту) – 26,7%. Ще трохи менше чверті (21,2%) назвали - отримання викладачами вiд студентiв грошей за оцінку. Ще частина (23,3%) не обрала нічого з переліченого.

Трохи більше половини опитаних нічого не чули про випадки корупції у своєму ВУЗі (51%). 33% чули про корупцію в ЛНТУ від друзів і 13,6% безпосередньо стикалися із корупцією в університеті.

Натомість майже половина студентів (47,1%)  вважає, що корупцію потрібно викорінювати, ще третина (30%) вважає, що з корупцією потрібно боротися в великих масштабах, але добровільні подарунки не є злом. Загалом же частина студентів зазначила, що корупція в навчальному закладі здебільшого «добровільна». Мовляв, хто хоче вчитися, той може і самостійно здати сесію, а хто не хоче – змушений неофіційно оплачувати своїй оцінки.

Хто бере?

Також студентам запропонували зазначити прізвища викладачів або кафедри чи деканати, серед яких, на їхню думку, найбільш поширене хабарництво.

Серед найбільш згадуваних прізвищ: Войтович С.Я., Толстушко, Євтодюк А.В., Фесюк, Божидарнік Т., Морохова. Серед кафедр: ТММ (Кафедра теорії машин і механізмів), КНІТ (Факультет комп’ютерних наук і інформаційних технологій), Кафедра іноземних мов, Кафедра вищої математики. Найчастіше студенти зазначали відповідь «Усі».

Проте 21,7% заявили, що їм такі особи невідомі і таких нема. Дуже великий відсоток (65,7%) залишили запитання без відповіді, і ще 1,6% написали, що відмовляються відповідати.

Отримані результати будуть передані до Міністерства освіти і науки України. Також Волинська Самооборона Майдану не зупиниться лише на одному вищому навчальному закладі області. Тож, варто очікувати, що подібне опитування буде проведене уже найближчим часом в наступному виші - Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#лнту #корупція #луцьк #самооборона
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...