• Головна
  • Лучани як завжди скаржаться на негаразди із водою, теплом, світлом і ліфтами
14:09, 12 липня 2011 р.

Лучани як завжди скаржаться на негаразди із водою, теплом, світлом і ліфтами

Протягом 10 червня – 10 липня на адресу міської ради надійшло 1221 телефонне звернення. Про це йшлося під час щовівторкової оперативної наради під керівництвом луцького міського голови Миколи Романюка, – інформує інтернет-видання «Волинська правда».

37% (453 звернення) телефонних повідомлень були викликані відсутністю подачі гарячої води. Ще 48 лучан нарікали на неналежну температуру гарячої води у домівках.

25% (299 звернень) стосувалися діяльності ДКП «Луцькводоканал», з них: 275 звернень – щодо відсутності подачі холодної води через пориви водопроводів та прохання про відновлення водопостачання; 23 звернення щодо ліквідації наслідків затоплення зовнішньої каналізації і ще 1 повідомлення про проведення благоустрою території після виконання ремонтних робіт.

Майже 7% (82 дзвінки) надійшло щодо налагодження електропостачання в житлових будинках. Наприклад, 26 червня внаслідок сильних поривів вітру без електропостачання залишилися мешканці будинків на 12 вулицях.

У порівнянні з попередніми місяцями протягом червня збільшилася кількість звернень щодо неналежної роботи ліфтів, зокрема, таких дзвінків надійшло 40. Нарікали лучани і на діяльність департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП – 11% звернень (136 телефонних дзвінків).

Впродовж звітного періоду надійшло 21 телефонне звернення, що стосувалося освітлення вулиць та дворових територій. Деякі лучани також прагнуть, аби влада відремонтувала покрівлі їхніх помешкань.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...