П’ятий ювілейний фестиваль «Бандерштат» оновив своє оформлення.

П’ятий ювілейний фестиваль «Бандерштат» оновив своє оформлення. Зміна концепції художнього оформлення проводилась для оновлення духу, омолодження і насичення новими тенденціями. Над цим працював член оргкомітету фестивалю, художній директор Захар Ткачук.

 -         Захаре, а який центральний образ фестивалю?

 -         Ну звичайно ж Бандера! Це ж «Бандерштат»! Хоча ми маємо розуміти, що під цим образом вже більше, ніж людина, цей малюнок вже став символом незламного духу і любові до рідної землі.

 -         Які зміни відбулися з його портретом?

 -         Попередні роки образ Бандери був графічним, але ми вирішили, що варто зробити портрет більш виразним, щоб він надихав на патріотизм, перемогу, рух уперед. Тому вирішено було розмістити мальований портрет з серйозним виразом обличчя. На мою думку, це додало йому у виразності. Та й іншого вигляду набув сам фестиваль.

 -         Які мотиви і стиль використовували для оформлення?

-         Добавлено більше етномотивів. Звичайно ж, присутня українська тематика у вигляді вишиванок, стрічок. Розміщено два прапори: жовто-блакитний і червоно-чорний.  Вони надихають на певний патріотично-український  настрій. Цим оформленням я хотів підкреслити, що Бандера, насамперед, був патріотом! Я намагався зробити стиль фестивалю сприйнятним для усіх верств населення. Були пропозиції щодо зброї, та я відмовився з точки агресивності і можливих провокацій.

-         Чому був обраний саме етностиль?

 -         Його потрібно розвивати і підтримувати, бо з часом він втрачається. Це потрібно для популяризації української культури, це наша душа врешті-решт! На сьогодні вишивка, саме українська, входить у моду. Я хочу зробити її популярною насамперед серед молоді, і використання такого підходу, надіюся, принесе свої плоди.

 -         Хтось був проти такої концепції художнього оформлення?

 -         Звичайно, є люди і політичні сили, які проти України, проти Бандери, проти нашого фестивалю. Саме червоно-чорний стяг викликає найбільші нарікання. Були такі звернення до мене, щоб його забрати з усіх полотен, проте цей прапор буде майоріти на фестивалі, і такі заклики - це ніщо інше, як спроба зірвати дійство.

 -         Ви поєднали багато стилів. Для чого, з якою метою?

 -         Для підкреслення кожного з аспектів: патріотизму, УПА, української культури  ну і, звичайно ж, віддали дань сучасній моді, щоб це було цікаво молоді. Людям подобається,  ми отримуємо хороші відгуки.

 -         Що саме підлягало під це оформлення?

 -         Почали ми з сайту. А далі вже група в соціальній мережі «Вконтакті», банери, афіші, листівки тощо. Також ми хочемо випустити книгу-путівник по фестивалю в А6 форматі. В ній розповідатиметься про історію заснування фестивалю, а також історію про героя Бандеру. Буде вміщено концепцію оформлення фестивалю, карту, фото, програму тощо. Книга буде роздаватися учасникам фестивалю.

 -         Як проходитиме реклама фестивалю?

 -         Афіші плануються в цій же концепції оформлення і орієнтовані на те, щоб повідомити про присутні на фестивалі гурти. Вони будуть розіслані  містами Західної України. Розмістимо ще біля 10 бігбордів і сітілайтів по Луцьку. Тим, хто буде долучатись до волонтертва і розвішуватиме афіші, – знижка на вхід.

 -         Дякуємо Вам за чудове та змістовне інтрев’ю, маю надію, що «Бандерштат – 2011» стане важливою подією для України.

 -         Вам теж щиро дякую. І не забудьте: 13-14 серпня, мікрорайон Вишків, фестиваль українського духу ««Бандерштат – 2011», будемо раді бачити всіх!

 -         Захаре, а який центральний образ фестивалю?

 -         Ну звичайно ж Бандера! Це ж «Бандерштат»! Хоча ми маємо розуміти, що під цим образом вже більше, ніж людина, цей малюнок вже став символом незламного духу і любові до рідної землі.

 -         Які зміни відбулися з його портретом?

 -         Попередні роки образ Бандери був графічним, але ми вирішили, що варто зробити портрет більш виразним, щоб він надихав на патріотизм, перемогу, рух уперед. Тому вирішено було розмістити мальований портрет з серйозним виразом обличчя. На мою думку, це додало йому у виразності. Та й іншого вигляду набув сам фестиваль.

 -         Які мотиви і стиль використовували для оформлення?

-         Добавлено більше етномотивів. Звичайно ж, присутня українська тематика у вигляді вишиванок, стрічок. Розміщено два прапори: жовто-блакитний і червоно-чорний.  Вони надихають на певний патріотично-український  настрій. Цим оформленням я хотів підкреслити, що Бандера, насамперед, був патріотом! Я намагався зробити стиль фестивалю сприйнятним для усіх верств населення. Були пропозиції щодо зброї, та я відмовився з точки агресивності і можливих провокацій.

-         Чому був обраний саме етностиль?

 -         Його потрібно розвивати і підтримувати, бо з часом він втрачається. Це потрібно для популяризації української культури, це наша душа врешті-решт! На сьогодні вишивка, саме українська, входить у моду. Я хочу зробити її популярною насамперед серед молоді, і використання такого підходу, надіюся, принесе свої плоди.

 -         Хтось був проти такої концепції художнього оформлення?

 -         Звичайно, є люди і політичні сили, які проти України, проти Бандери, проти нашого фестивалю. Саме червоно-чорний стяг викликає найбільші нарікання. Були такі звернення до мене, щоб його забрати з усіх полотен, проте цей прапор буде майоріти на фестивалі, і такі заклики - це ніщо інше, як спроба зірвати дійство.

 -         Ви поєднали багато стилів. Для чого, з якою метою?

 -         Для підкреслення кожного з аспектів: патріотизму, УПА, української культури  ну і, звичайно ж, віддали дань сучасній моді, щоб це було цікаво молоді. Людям подобається,  ми отримуємо хороші відгуки.

 -         Що саме підлягало під це оформлення?

 -         Почали ми з сайту. А далі вже група в соціальній мережі «Вконтакті», банери, афіші, листівки тощо. Також ми хочемо випустити книгу-путівник по фестивалю в А6 форматі. В ній розповідатиметься про історію заснування фестивалю, а також історію про героя Бандеру. Буде вміщено концепцію оформлення фестивалю, карту, фото, програму тощо. Книга буде роздаватися учасникам фестивалю.

 -         Як проходитиме реклама фестивалю?

 -         Афіші плануються в цій же концепції оформлення і орієнтовані на те, щоб повідомити про присутні на фестивалі гурти. Вони будуть розіслані  містами Західної України. Розмістимо ще біля 10 бігбордів і сітілайтів по Луцьку. Тим, хто буде долучатись до волонтертва і розвішуватиме афіші, – знижка на вхід.

 -         Дякуємо Вам за чудове та змістовне інтрев’ю, маю надію, що «Бандерштат – 2011» стане важливою подією для України.

 -         Вам теж щиро дякую. І не забудьте: 13-14 серпня, мікрорайон Вишків, фестиваль українського духу ««Бандерштат – 2011», будемо раді бачити всіх!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
112 переглядів в листопаді
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Кримінал
У селі Чаруків Луцького району зіткнулися два автомобілі.Про це повідомили у прес-службі ГУНП у Волинській області.Пригода сталася о 9 ранку 15 листопада. Водій автомобіля ВАЗ 2106, 43-річний житель Луцького району, ймовірно, не надав перевагу в русі та допустив зіткнення з іншим транспортним засобом. За кермом автомобіля Renault перебував 52-річний житель Луцька.Внаслідок автопригоди 29-річний та 64-річна пасажири автомобіля ВАЗ 2106 отримали тілесні ушко...
Суспільство
Лучани просять збільшити пішохідний перехід на проспекті Соборності.Про це пише Roman F на порталі Відкрите місто."Пішохідний перехід через пр.Соборності один з найзавантаженіших в місті. В години пік пішоходи йдуть назустріч один одному як стінка на стінку. Тієї ширини переходу, що є на даний час, не достатньо - потрібно його розширити".  "Демонтувати секцію загорожі, поставивши на край острівця безпеки захисні стовпці. Окрім того можна організувати подві...
Суспільство
Найбільший рівень довіри українців до випусків новин на таких каналах як 1+1, ICTV, СТБ, Україна та місцевих телеканалах (33-40%). Такі дані подає проведене соціологічне дослідження Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Якщо розглядати баланс довіри і недовіри, то першими є ті самі канали, але Україна  поступається місцевим каналом через більш високий рівень недовіри. Практично для всіх каналів баланс позитивний чи відрізняється від нуля у р...
Суспільство
Укртрансбезпека відкрила дані про ліцензування пасажирських та вантажних автоперевізників. На базі цих даних створений зручний сервіс в “Опендатабот”. Відтепер, при викиненні чергового інциденту,  можна скористатися сервісом, щоб перевірити види транспорту, які здійснюють пасажирські та вантажні перевезення (таксі, автобуси, вантажівки, маршрутки) за номером держреєстрації і отримати дані про наявність ліцензії, перевізника та VIN номер транспортного засоб...
Партнерский материал
Купувати в Інтернеті зручно і вигідно: це економія часу, сил і коштів, оскільки в Мережі зазвичай дешевше. А завдяки нововведенням одного з найбільших інтернет-магазинів України Kasta онлайн-шопінг став ще й абсолютно безпечним. Це саме те, чого не вистачало українцям, щоб відмовитися від виснажливих походів магазинами в пошуках потрібних товарів і перейти на покупки через Інтернет. Чому частка онлайн-покупок в Україні зараз не дуже висока? Тому що покупці...
Суспільство
Українські сім’ї витрачають на продукти більше половини загального доходу.  Такі дані оприлюднив Держстат. За інформацією відомства, у другому кварталі 2018 року на продукти та харчування поза домом українці віддавали майже 53% своїх доходів. Близько 23% пішло на одяг, побутові товари і техніку, майже 14% – на оплату послуг ЖКГ, ще 3% – на ведення особистого господарства. Згідно з показниками Держстату, у великих містах на харчування витрачають більше, ніж...
Суспільство
В Україні ременем безпеки користується лише кожен четвертий водій. Такими є результати опитування, проведеного ГО Vision Zero і Центром демократії і верховенства права, - пише "etcetera". За даними експертів, усього 23% українських водіїв їздять з пристебнутим ременем безпеки. Найчастіше використовують автомобільний засіб захисту водії в Києві –53%. Середні показники в Житомирі, Львові та Черкасах – між 30% і 40%. У Луцьку показники нижчі середніх, проте...
Суспільство
Сьогодні у Луцьку вп'яте скликали круглий стіл аби обговорити тему безготівкового проїзду у Луцьку. Про це йдеться у сюжеті Сфера-ТВ.  Як повинні себе поводити лучани у маршрутках та тролейбусах при запровадженні електронного квитка, за якими критеріями обиратимуть оператора що встановить валідатори, та коли ж зрештою запрацює система? Чи вдалось цього разу дати відповідь на ці питання та дійти до спільного рішення дивіться у сюжеті.
Суспільство
У Луцьку відбувся конкурс двійнят та близнят. Про це йдеться у сюжеті Сфери-ТВ. Конкурс "схожі на всіх, та несхожі ні на кого" відбувся сьогодні в Луцьку, діти представляли на ньому свої таланти - одні на двох.  Детальніше про це у сюжеті.