11:00, 12 серпня 2011 р.
У Луцьку – складна ситуація із наповненням бюджету розвитку
Під час засідання виконавчого комітету про виконання бюджету Луцька у першому півріччі доповіла начальник управління фінансів та бюджету Лілія Єлова. За її словами, «виконання бюджету за 1 півріччя 2011 року було досить складним, але результативним».
Про це інформує інтернет-видання «Волинська правда».
Як повідомили у інформаційному відділі Луцької міської ради, доходів отримано в сумі 317,1 мільйонів гривень при плані 304,4 мільйонів гривень, що складає 104,2% призначень. Виконання плану зафіксовано по більшості джерел надходжень.
Основним бюджетоутворюючим платежем доходів першого кошику є податок на доходи фізичних осіб, якого отримано 107,2 мільйонів гривень при плані 102,6 мільйонів гривень. Це на 4,6 мільйонів гривень більше, ніж планувалось.
Зниження фіскального тиску та податкового навантаження сприяли зростанню прибутків підприємств, що в свою чергу, збільшило витрати на фонд оплати праці у 2011 році.
За рахунок зростання мінімальної зарплати і відповідно збільшення розмірів посадових окладів працівників, а також індексації зарплати зросла сплата цього податку від бюджетних установ. Так, управлінням освіти сплачено 6,2 мільйонів гривень, що на 1,1 мільйона гривень більше, ніж у минулому році, Волинським національним університетом імені Лесі Українки сплачено 3,1 мільйона гривень, або на 0,5 мільйона гривень більше, ніж в 2010 році.
Основним джерелом наповнення другого кошику доходів є плата за землю. Фактично одержано цього податку 37,1 мільйона гривень, що складає 77,6% доходів, що не враховуються в обсяг міжбюджетних трансфертів.
Дотація вирівнювання надійшла в повному обсязі – 50,3 мільйонів гривень. Крім того, отримано додаткових дотацій 1,9 мільйона гривень.
Якщо порівнювати з 2010 роком, то надходження до загального фонду збільшились на 62,1 мільйонів гривень. Найбільше – по податку з доходів фізичних осіб (на 20,3 мільйонів гривень), разом з тим зросли надходження по платі за землю – на 5 мільйонів гривень.
Субвенцій до загального фонду одержано 97,9 мільйона гривень при планових призначеннях 98,3 мільйона гривень. Тобто, недоодержано 0,4 мільйона гривень. Крім того, до спеціального фонду на погашення заборгованості з різниці в тарифах на житлово-комунальні послуги надійшло 5,3 мільйона гривень.
Більше, ніж передбачалось, отримано податку з власників транспортних засобів – надійшло 2 мільйони гривень. Збору за першу реєстрацію транспортних засобів надійшло 2,3 мільйона гривень.
Складна ситуація – з наповненням бюджету розвитку. З запланованих 9,2 мільйонів гривень за рік надійшло 6,4 мільйонів гривень, з них від продажу майна – 0,2 мільйона гривень та від продажу землі – 0,8 мільйона гривень. З цього року Бюджетним кодексом передбачено зарахування єдиного податку в бюджет розвитку – надійшло 5,4 мільйона гривень, як і було заплановано.
Бюджет міста по видатках загального фонду виконано на 97,8% (при плані за 1 півріччя - 314,2 мільйона гривень, профінансовано – 307,3 мільйона гривень, в тому числі, за рахунок субвенцій – 96 мільйонів гривень).
Видатки за 1 півріччя поточного року по заробітній платі з нарахуваннями склали 156,6 мільйонів гривень, порівняно з відповідним періодом минулого року зросли на 22%. Середня заробітна плата одного працівника бюджетної сфери за місяць в цілому по місту становить – 1789,00 гривень, що на 106 гривень перевищує аналогічний показник 2010 року.
Для оплати за енергоносії бюджетними установами використано 27,6 мільйонів гривень.
За рахунок податку з власників транспортних засобів та збору за першу реєстрацію транспортних засобів департаменту ЖКГ було спрямовано більше 3,8 мільйонів гривень. Основна частина цих коштів була спрямована на поточний ремонт доріг, мостів, світлофорних об’єктів, дорожніх знаків – 2,2 мільйонів гривень, інші комунальні послуги – майже 1 мільйонів гривень, капремонт доріг – 0,6 мільйона гривень.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...