• Головна
  • Як не прогадати купуючи меблі у Луцьку(поради від експерта)
Реклама
14:12, 10 червня 2015 р.

Як не прогадати купуючи меблі у Луцьку(поради від експерта)

Реклама

Купівля меблів– важливий крок. Особливо у час коли доходи більшості українців значно зменшились, а витрати збільшились- багато волинян змушені відмовити собі у задоволення оновити меблі у своїй оселі.

Для тих хто може і планує такі покупки- наш експерт- салон інтернет магазину меблів «Dybok.ua» пропонує поради- на що слід звернути увагу при покупці меблів: як «розумно» зекономити кошти, купити якісний товар і отримати задоволення від покупки.

Порада перша- обирайте фабричну якість.

Не важливо де ви будете купувати меблі- на базарі, салоні чи в інтернеті, ключові питання які ви повинні задати продавцю це: Хто виробник? Яка гарантія на товар? Покажіть будь-ласка сертифікат якості на даний товар. З власного досвіду- на дане питання чітку відповідь не зможуть дати більшість продавців. І це буде правда- адже ринок меблів наповнений неякісними товарами , які виготовляються з недотримання стандартів якості,і за які доводиться розплачуватись покупцю. У меблевому сленгу є таке поняття як «гаражники»- підпільні виробники меблів, які копіюють відомих виробників і які вирізняються низькою якість продукції. Пересічний лучанин навряд чи знає яка довщина ДСП, або якість матеріалу оббивки у дивані, як відрізнити якісну фурнітуру і покриття у кухнях чи вітальнях, наскільки довговічні і безпечні для життя матеріали з яких виготовляються ваші меблі. А якщо йдеться про дитячі меблі- тут ще вищі вимоги до якості. Як узнати наприклад чи ліжко пофарбовано безпечними лаками? Ви все ще довіряєте продавцю меблів і впевнені у якості продукції яку збираєтесь купувати? Якщо так-це дуже добре, якщо вагаєтесь- зверніться до професіоналів- у салоні інтернет магазину меблів «Dybok.ua», що у ТЦ «Варшавський», вам завжди нададуть чітку, повну і правдиву інформацію про товар, виробника і терміни та умови доставки- каже керівник відділу продажу інтернет магазину Василь Юсковець.

Порада друга- обирайте якісний сервіс і комфорт

Отож почали ми з питання якості і перейшли до питання сервісу і роботи з рекламаціями. Як вирішуються питання з рекламаціями? ( рекламація-це претензія покупця до продавця з приводу неналежної якості чи кількості товару і з метою усунення недоліків чи збитків). Чи у продавця з цим все гаразд? Як з приводу питання повернення, некомплекту, брака або будь-які інші неприємні моменти які уникають багато продавців-чи зможе продавець вирішити і їх. Сумніваюсь- перепитайте про всяк випадок. У салоні «Dybok.ua» їх вирішують завжди на користь клієнта і за власний рахунок, або за рахунок фабрики-виробника, але це не повинно бути вашою проблемою. У будь-якому випадку клієнт у нас не опиниться крайній, клієнтоорієнтованість і націленість на якісний сервіс- це наша політика, про що запевняє керівник відділу сервісу і рекламацій інтернет магазину «Dybok.ua» Антоніна Клепцьо.

Порада третя- обирайте найкраще співвідношення ціни і якості

Питання дешевого товару як ми вже розглядали вище може згубно відбиватись на якості. Платиш трішки менше= проблем значно більше-термін служби значно менше. Як уникнути такої формули- купувати у перевіреного продавця з надійною репутацією і позитивними відгуками від друзів, родичів і знайомим. Крім того є сайти відгуків в інтернеті- де можна отримати багато інформації про виробника і компанію- продавця,- радимо Вам використовувати і цю інформацію. Інтернет магазин «Dybok.ua» пропонує свою формулу вдалої покупки: сервіс + фабрична якість+ інтернет ціна. Салон меблів у Луцьку саме і стартував з основної своєї ідеї -ціна меблів у салоні «Dybok.ua» повинна рівнятись ціні меблів на сайті dybok.ua – говорить керівник відділу маркетингу інтернет магазину Олександр Моісеєв. Поряд з цим ми постійно стежимо, щоб ціни на сайті були конкурентними по Луцьку і по всій Україні і щоб клієнт не переплачував за товар і за будь-який з наших сервісів-доставку (яка до речі є безкоштовною при сумі замовлення від 5 тис. грн., а по області на відділення Нової Пошти) за занос, зборку, розстрочку.

Питання четверте-безкоштовна і надійна доставка

Поцікавтесь яка вартість доставки до вашого будинку, квартири і чи може продавець зробити доставку надійною, швидкою і безкоштовною.Це питання особливо важливе коли ви купуєте через інтернет магазин. Як ми зясували мало хто з інтернет магазинів може гарантувати цілісну доставку меблів по Україні, багато бояться цього робити. Адже процес доставки меблів по Україні затратний, вимагає спеціальної упаковки і є великий ризик, що замість отриманих меблів ви отримаєте поламані або подряпані меблі і ваш настрій буде зіпсовано- про цей нюанс нас повідомив керівник відділу логістики інтернет магазину «Dybok.ua» Микола Тумаш. Спеціально для цього, на замовлення компанії була розроблена упаковка для транспортування меблів- деревянні обриштування, короб і плівка. Тож пан Микола з впевненістю стверджує, що зараз з доставкою у «Dybok.ua» немає жодних проблем і ви отримаєте ваше замовлення у будь-якій точці України цілісним і неушкодженим.

Звичайно у нашій статті ми не охопили всіх можливих питань які виникають при купівлі меблів, але сподіваємось що наші поради допоможуть вам зробити правильний вибір і отримати задоволення від вашого придбання. Наприкінці статті хочеться згадати слоган інтернет магазину www.dybok.ua- “Створюємо радість». Звичайно радість не у речах і її не можливо купити. Але якщо процес вибору, купівлі і отримання меблів приносить нашим клієнтам приємні емоції, значить ми продаємо людям не тільки меблі, а ще і частинку людського тепла і позитиву нашої команди- зазначив директор і співвласник інтернет магазину «Dybok.ua» Віталій Бєлєнький.

Будьте уважні. І вдалих вам покупок.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...