• Головна
  • Перевізники не можуть впоратися з обовʼязками
12:05, 12 квітня 2012 р.

Перевізники не можуть впоратися з обовʼязками

В області бракує транспортних засобів на всі напрямки перевезень. За минулий рік із перевізниками розірвали 49 договорів про надання послуг, цьогоріч ‒ ще 14.

Про це повідомив начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Леонід Кирильчук під час засідання постійної комісії облради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства 11 квітня.

За його словами, перевізників не вистачає. Так, лише у 2011 році управління розірвало 49 договорів про надання послуг із перевезення, до яких наразі додалося ще 14. Кирильчук пояснив ці дії порушенням умов надання послуг, проте зауважив, що деякі перевізники розірвали контракт за власним бажанням.

Кирильчук стверджує, що якість обслуговування на лінії важко проконтролювати. Він зазначив, що проблеми виникають через невідповідність руху транспорту графікові. З його слів, контроль здійснюється за наявності заяви від пасажира або ж перевізника.

«У випадку виявлення порушень контракт із перевізником розривається», ‒ зауважив Кирильчук.

Як один із способів розв’язання проблеми запропонував зобов’язати перевізників дотримуватися графіків руху на маршрутах.

Своєю чергою, начальник Територіального управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Волинській області Володимир Степанов зазначив, що з червня у транспорті міжобласного сполучення будуть встановлюватися тахографи, які фіксуватимуть швидкість руху транспорту з метою запобігання змін у графіках.

Він стверджує, що існують також порушення, пов’язані із питанням режиму роботи-відпочинку водіїв. «Один водій може працювати по 16 годин 3 дні підряд», ‒ заявляє Степанов. Розв’язання проблеми фахівець вбачає у збільшенні кількості водіїв.

Кирильчук зазначив, що виникають проблеми також із процедурою визначення перевізників. За його словами, їх обирають на конкурсній основі. Так, перевага надається підприємствам, які мають кращий рухомий склад, транспортні засоби із більшою пасажиромісткістю.

Кирильчук стверджує, що на якість сервісу впливає також робота автостанцій. Зокрема, він наголосив на відсутності інформатизації про наявний спектр перевезень на автостанціях в електронному вигляді. Проте, за словами заступника голови правління ПрАТ «Волинське обласне підприємство автобусних станцій-10799» Раїси Модринської, електронне інформаційне табло для встановлення на автостанції у Луцьку вже купили.

Звітуючи про роботу підприємства, вона також зазначила, що проблема виникає із реалізацією квитків через інтернет, але обіцяла, що ситуація поліпшиться у майбутньому. На запитання Василя Васковця щодо модернізації автостанції «Світязь» у зв’язку із початком «відпочивального» сезону Модринська відповіла, що наразі автостанція задовольняє всі умови.

Члени комісії також розглянули питання автосполучення «Луцьк ‒ Київ». Зокрема, Кирильчук зауважив, що, хоча підприємства і мають ліцензії на перевезення у цьому напрямку, проте вони є безконтрольними з боку Міністерства інфраструктури.

«Перевезення здійснюються «нелегально», ‒ зазначив він. На його думку, врегулювати проблему можна, внісши відповідні зміни до чинного законодавства, але коли це буде реалізовано, наразі невідомо.

Окрім того, члени комісії розглянули питання, пов’язані з виконанням залізничних пасажирських перевезень в області. Так, начальник відокремленого підрозділу «Рівненська дирекція залізничних перевезень» державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» Олександр Левицький доповів, що змін у роботі залізниці не відбулося. Проте, він зауважив, що потяг сполученням «Ковель ‒ Київ» замінено із пасажирського на швидкісний, який прибуватиме у столицю на годину раніше.

Зрештою, комісія ухвалила проект рішення про якість надання пасажирських перевезень в області залишити без змін.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...