21:42, 29 листопада 2016 р.
В обласному центрі Волині вчили організовувати дорожній рух
Досліджувати аварії, систематизувати дані та організовувати дорожній рух вчили владу, поліцію та громадських активістів.
Зустріч відбулася у вівторок, 29 листопада,- інформує Волинське агентство розслідувань.
Досвідом організації дорожнього руху поділився спеціаліст з дорожніх «питань», член громадської організації «Vision Zero» Віктор Загреба.
Чоловік розповів, що їхня ГО працює на різних рівнях – національному та місцевих. Основною метою діяльності Загреба вважає «нульову смертність» – щоб на дорогах гинуло 0 людей.
Також він сказав, що таку концепцію придумали шведи в 1990-х роках. До слова, такий результат «не робиться за рік, для досягнення цілі потрібно декілька років плідної праці».
До слова, Загреба наголосив на тому, що усім необхідно брати відповідальність та працювати з даними. Для лучан він запропонував починати зміни з інфраструктури на дорогах.
«Найчастішими винуватцями аварій, на думку людей, є пішоходи, поліцейські, інфраструктура, менталітет та інше. Але усім треба вчитися брати на себе відповідальність. Ви – громада, це ваше місто, ви зможете зробити багато не чекаючи змін із Києва», – додав він.
Також він наголосив на тому, що є чотири види реальності правил дорожнього руху – юридична, інфраструктурна, соціальна та жорстока.
Юридична включає в себе сукупність друкованих правил – правила дорожнього руху, Кодекс про Адміністративні правопорушення, Кримінальний Кодекс та інші. Загреба додав, що коли запитуєш у людей, що ж є причиною ДТП, то в більшості випадків висловлюють впевненість, що потрібно змінити законодавство.
Інфраструктурна реальність, за його словами, полягає в зміні дизайну вулиць, знаків та розмітки.
Загреба додав, що в Луцьку «ще не все так погано».
Соціальна реальність розглядається «як існують ПДР в головах людей», мовляв, йдеться про обізнаність людей про правила, ставлення до них та реальна поведінка людей.
За словами Загреби, жорстока реальність включає в себе невідворотність та суворість покарання.
Чоловік розповів, що ГО займається тим, що систематизує дані про аварії. Він наголосив на тому, що лучанам потрібно вчитися робити такі систематизації та аналізувати дані про аварії , фактори ризику.
«Не можна управляти тим, що ви не вимірюєте», – заявив Загреба.
Також активіст розповів, що 85 відсотків людей – це нормальні адекватні люди, які не порушують ПДР, решта – 15 відсотків це група ризику. Але чоловік вважає таку статистику не вірною, адже і ті 85 відсотків можуть потрапити в групу ризику.
Також чоловік вважає проблемою інфраструктуру в стилі «совєт стайл», бо вона несе постійно загрозу для пішоходів та велосипедистів. Загреба вважає, що в місті не повинно бути широких смуг та рівних, без поворотів, доріг, адже це дає можливість розігнатися водіям.
«Дизайн доріг збільшує аварійність та смертність, а не зменшує» , – додав він.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
23:40
13 січня
15:42
13 січня
live comments feed...